• 1

Barberi bez konjanika, Pringls maskota više nema kosu: Da li je redizajn logotipa otišao predaleko?

Od Burger Kinga i Tojote do Intela i Vorner Bradersa - moćne kompanije odbacuju detalje i "dubinu". Zašto sada i čemu žurba?

  • 1
Grickalice koje volimo

Foto: Shutterstock

U poslednje vreme, poznati svetski brendovi sve više teže jednostavnosti, "ravnom" izgledu dizajnerskih rešenja, bez mnogo detalja i "dubine". Da li ste primetili ove promene?

Blumberg analizira neke od vodećih kompanija kao što su Burger King, Vorner Bros., Kia, Fajzer, Nisan, Dureks, Tojota, Intel, Folksvagen, Pringls, Kelvin Klajn, Barberi, Iv Sen Loran.

Dakle, to je politika brendova iz svih kategorija, a razlog je težnja ka eleganciji. Osim toga, mnogo detalja odvraća pažnju od samog naziva i zbunjuje kupca. Ovako, brendovi odaju utisak "više profesionalnih".

Logo američkog lanca brze hrane više nije "ispupčen", i ima manje boja, tačnije samo dve: crvenu i narandžastu. Prethodni logo je podrazumevao crvenu, žuto-narandžastu i plavu.

I Vorner Bros. je uveo "ravan" logo, plavo-belu kombinaciju, umesto plavo-zlatne. Fajzer je doživeo promenu baš u 2021. godini, pa naziv "Pfizer" više nije u prepoznatljivoj plavoj elipsi.

Pfizer Fajzer vakcina koronavirus

Foto: Shutterstock

Nisan je takođe redizajnirao svoj logotip, koji je sada ravan, crne boje. Jednostavnija rešenja su lansirali i Tojota (ravan logo, crne boje), zatim Dureks, Intel - i to sve u 2020. Iste godine je i nemačka automobilska grupacija odlučila da uvede "ravan" logotip, nema više srebrne boje, a ubačena je tamnija plava nijansa.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pringles (US) (@pringlesus)

 

Čuveni čips Pringls takođe više nema isti izgled. Naime, njegova maskota - deka sa brkovima - sada izgleda dosta "skromnije", a promena se desila u 2020. Kompanija "Post-it Brand Super Sticky Notes" rešila je da se otarasi reči "brand" na svom logotipu.

Ne tako skoro, ali pre nekoliko godina i velike modne kuće su napravile pomake u svetu dizajna logotipa: nema više iskošenih slova (kurziva), ili efekta "senke". Nazivi su uglavnom crne boje, vrlo jednostavni, slova krupna i štampana. Barberi je, recimo, izbacio viteza-konjanika, ustanovljenog 1901. godine.

Video: Čokoladna krofna ide u zaborav: Oko 110 evra vam treba da doživite zlaćanu eksploziju u ustima

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Seep

    21. mart 2021 | 11:26

    Moze im se a strasno je ruzno i ne privlacno sigurno cu preskakati kupovinu neceg sto nije lepo na izgled.Poznato je da lepa i sarena ambalaza prodaje i lose proizvode ,vratice oni uskoro proverene logotipe.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>