Gugl sklopio ugovore s više od 600 medijskih kuća: Platiće za vesti, ali i novinare
Kakve vesti ćemo pratiti
Google je sklopio ugovore o objavi sadržaja s više od 600 medijskih kuća u svetu, najavljujući da će za informativni program izdvojiti milijardu dolara.
Izdavači iz desetak zemalja odobrili su objavu sadržaja, a korisnici ga mogu videti u Australiji, Argentini, Brazilu, Nemačkoj, Britaniji i Italiji.
Googleov jedini zahtev je da izdavači osiguraju određenu količinu sadržaja dnevno, rekao je čelnik Googla zadužen za News Showcase Brad Bender, dodajući da bi finansiranje trebalo da pomogne medijskim kućama da zaposle novinare za uređenje sadržaja koji će biti uobličen u "panele".
Paneli će se objavljivati u Googleovim aplikacijama News i Discover, rekao je Bender.
Korisnici mogu da prate izdavače da bi od njih dobili više panela. Izdavači, uključujući The Financial Times i The Canberra Times, zajedno generišu 7.000 panela dnevno i imaju preko 200.000 "pratilaca".
Googleov program trebalo bi da traje do 2023. godine, a kompanija za objavu sadržaja u News Showcaseu planira da izdvoji milijardu dolara. Tvrde da na njemu ne nameravaju da zarađuju.
Pretpostavka je i da će morati da se povedu razgovori o zapošljavanju većeg broja novinara, a ne debljim novčanikom vlasnika, poručili su iz američkog softverskog diva.
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.