• 0

Dodeljene nagrade za Disrupt projekte koji su obeležili 2020. godinu

Dodela nagrada organizovana je 1. aprila u online formatu

  • 0
DISRUPT PROJEKTI

DISRUPT PROJEKTI

Disrupt nagradni konkurs okupio je 60 vrhunskih radova iz kompanija, agencija i udruženja koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije, i tokom jako teške 2020. godine, uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred.

 

U kategoriji Disrupt inovacije nagrađeni su: Donesi za projekat Uvek u pravom trenutku, Coca Cola HBC Srbija za HoReCa zajednicu, Lasaffre za ePekar, Preventer za Klub književnika, Delta Motors za MINIxŠkrabac, Galenika i Chapter4 za Zdravo dvadesete, Direct Media za Direct Neuro, Sava osiguranje za eŽivot, Banca Intesa za It’s time for sharing time, Mokrogorska škola menadžmenta za MEMBA 2.0, VIP mobile i Executive Group za VIP virtuelna prodavnica. 

 U kategoriji Disrupt komunikacije nagrađeni su: Mercator-S za projekat IDEA karavan, Atlantic Grand i Luna TBWA za Hajde da imamo vremena, SuperDot za Wine trekkers, Galerija Matice srpske za Izvanredno u vanrednom, Propulsion i AstraZeneca za Pokret Kiseonik, Hemofarm za Sa nama život pobeđuje, M2Communications i NVO Astra za Paralelna stvarnost – surova realnost, Balkan Tube Space za Balkan Top Star, Banca Intesa za Čajanka četvrtkom u 17h, New Moment New Ideas i Visa za She’s next, GourmAna za Druženje sa GourmAnom, Levi 9 za Interne komunikacije.

 Specijalne nagrade – Disrupt Brutal osvojio je Koncern Bambi za projekat Plazma rituali, Disrupt Influence osvojio je Atlantic Grand i Popular Communications za InstaGrand #SamoUživaj, a Disrupt Star osvojio je Mercator-S za IDEA karavan. 

- Na Disrupt konkurs se prijavilo 60 vrhunskih kuća koje su tokom 2020. godine uspele da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije. Svi nagrađeni apsolutno zaslužuju ovu tituluizjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije ADAM studio, koji organizuje ovaj konkurs.

- Obećali smo da ćemo izdvojiti “rokere” koji drmaju komunikacijskom scenom, a uspeh prvog Disrupt-a je baš u tome što među projektima imamo sve “pravce”, od alternativaca, preko mejnstrima do jutjub influensera. Uloga predsednice žirija mi je bila velika čast, iz tog razloga Beogradska filharmonija ove godine nije prijavila svoje radove, a saradnja sa ekipom vrsnih profesionalaca bila je inspirativna kao i polemike koje smo pokrenuli. To je veoma važno pogotovo kod konkursa koji se s razlogom naziva Disrupt - rekla je Jelena Milašinović, PR menadžer Beogradske filharmonije i predsednica žirija Disrupt konkursa.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>