Zbog paste karbonara proizvođač maramica napravio marketinški bum: "Ne terajte Italijane da plaču"
Kultna italijanska jela, poput paste karbonara, voli gotovo ceo svet. Međutim, koliko "umetnika u kuhinji" zaista zna da ih spremi, prema originalnom receptu?
Italijani verovatno nisu mnogo srećni kada vide razne "nove" verzije svojih jela, posebno kada su u fokusu špagete ili pice. Zato je jedan proizvođač papirnatih maramica iz tzv. Čizme došao na genijalnu ideju.
Pitate se kakve veze ima karbonara sa maramicama? Tempo je, naime, tvorac verovatno jedne od najboljih marketinških kampanja u poslednje vreme.
Naime, 6. aprila je obeležen svetski dan upravo ove paste, koju odlikuju svinjsko meso, sir, jaja i biber, a Tempo se baš tada obratio građanima iz mnogih zemalja, uz jednu molbu: "Ne terajte Italijane da plaču".
"Zdravo prijatelji iz Velike Britanije, SAD, Australije, Francuske, Španije, Švedske… Iz celog sveta. Ovo je hitna molba za sve vas iz Tempa u Italiji. Italijani svakodnevno plaču zbog vaših recepata za karbonaru koje postavljate na Fejsbuku. Slanina? Grašak? Pečurke???! Pavlaka?, napisala je kompanija na svom FB profilu.
Hi friends from UK, USA, Australia, France, Spain, Sweden… all over the world. This is an urgent appello to all of you...Posted by Tempo on Уторак, 06. април 2021.
Tempo dalje napominje da se baš nikada ne dodaje pavlaka za kuvanje u ovo jelo, te da se prava karbonara pravi sa pekorino sirom, gvanćale slaninom, jajetom i biberom. Post sadrži još šaljivih detalja:
"Umorni smo od brisanja suza stričeva, baka, deka, majki i očeva. Čak i male dece. Molimo vas, prestanite da uništavate karbonaru. Molimo vas, ne terajte Italijana da plače, naročito baku". Zanimljivo je da se oglasila i čuvena kompanija Barilla.
"Dragi Tempo, kakvo lepo pismo od srca! Eh, da plavo pakovanje, znamo kako se osećate; mi plačemo. Naravno da se računa kako spremate pastu. Najviše vremena provodite radeći to za nekoga do koga vam je stalo".
Video: CASH TO GO spas kad god zaboravite da podignete keš s bankomata
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ABV
Špageti no7, sušeni svinjski obrazi (guanciale), jaja, sir pekorino romano i crni biber. Sve ostalo su izmišljanja...
Podelite komentar
Pentraksil
Italijani i znaju samo da cmizdre, cmizdre jer se neka žena nije obukla po poslednjoj modi od sinoć...
Podelite komentar
Upoznat
Sve je tačno ali umesto njihovog guanciale mnogo bolji ukus daje naša dimljena slanina ili gronik..
Podelite komentar