Rešena misterija: Čadež otkrio šta se krije iza spotova PKS o kojima bruji čitava Srbija

Nova reklama Privredne komore Srbije, kojom se promovišu domaći proizvodi u okviru projekta "Čuvarkuća", izazvala je mnoštvo reakcija na društvenim mrežama, a predsednik PKS Marko Čadež, objasnio je o čemu je reč.
On se zahvalio korisnicima društvenih mreža za pomoć za ukazivanje pažnje na projekat "Stvarano u Srbiji" i žig "Čuvarkuća" i rekao da je zahvaljujući njima "Čuvarkuća" postala viralna.
Zahvaljujem onima koji misle da smo pogodili, onima sto veruju da smo preterali, promašili na pomoći u privlačenju pažnje na značaj čina kupovine domaćeg. Čuvarkuća je postala viralna. Proizvodi sa žigom rastu do 40%. Najveće hvala AUTORKI I AUTORU ZORANI KOSTIĆ I MIŠI OBRADOVIĆU— Marko Cadez (@cadezmarko) April 22, 2021
Čadež napominje da je uz njihovu pomoć povećan promet svih ovih proizvoda (pojedinih i do 40%).
- Najglasnije kritičare želim da pozovem da učestvuju u sledećem promotivnom spotu, ovog puta kao reditelji i tekstopisci. Hvala što birate domaće i čuvate Srbiju - poručio je on.
Podsetimo, u reklami koja je ranije emitovana, smenjuje se nekoliko scena koje su kod korisnika društvenih mreža izazvale "seksualne asocijacije" kako su naveli u komentarima.
- Biraj plodove naše zemlje, našeg sunca, našeg neba, naših ljudi – biraj više od 600 mirisa, ukusa, proizvoda iz Srbije sa oznakom Čuvarkuća - poručuju u reklami u kojoj se potom smenjuju scene - poljubac dvoje mladih, zatim med koji curi preko usana žene, ali i niz leđa i na kraju žena koja mazi poljoprivredni mašinu.
Na pitanje čija je ideja ovog spota, Čadež za Telegraf Biznis kaže da je sve bila njegova i ideja njegovih najbližih saradnika.
Šta ste želeli da postignete ovim spotovima eksplicitnog sadržaja?
- Asocijacije na spotove su pitanje mašte pojedinca, a mi smo postigli ono što i želeli! Uz pomoć znanih i neznanih korisnika potpuno besplatno svojim šerovima i komentarima, pozitivinim i negativnim, uspeli smo da za samo četiri dana naše spotove vidi više od 360.000 ljudi! I da potražnja u maloprodaji za proizvode sa oznakom Čuvarkuća porastu za jedan zavidan procenat - rekao nam je Čadež.
Spotove potpisuje Miša Obradović. Čovek koji je jedan od najpriznatijih vizeulnih umetnika na ovim prostorima, autor nekih od najboljih kampanja i fotograf ispred čijeg objektiva nije stao niko ko nema šta da kaže ili pokaže.
- Sve ostale je fotografisao. Svaki dinar uložen u ove spotove višestruko je opravdan što smo i pokazali. - Svideli se spotovi ili ne, morate priznati da izgledaju svetski! I to smo uspeli, da uz pomoć proizvoda stvorenih u Srbiji, domaće pameti umemo da napravimo nešto što izgleda svetski. One najglasnije pozivam da nam se jave i učestvuju u sledećem promotivnom spotu, ovog puta kao reditelji i tekstopisci. Poziv je otvoren i hvala vam što birate domaće i čuvate Srbiju! - naveo nam je Čadež.
Video: U Srbiji počela vakcinacija privednika iz regiona
(Telegraf.rs)
Video: Veliko interesovanje građana za turističke vaučere koje daje Pošta Srbije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vc
Cuj bruji cela Srbija a video nema ni 30.000 pregleda skoro niko i nije znao za taj spot
Podelite komentar
JS
Čime se ti hvališ, eee.😱😱😱
Podelite komentar
Vladimir
Kakva bahatost, u stilu, ne mozete mi nista, kakvu god glupost da napravim!
Podelite komentar