Rešena misterija: Čadež otkrio šta se krije iza spotova PKS o kojima bruji čitava Srbija
Nova reklama Privredne komore Srbije, kojom se promovišu domaći proizvodi u okviru projekta "Čuvarkuća", izazvala je mnoštvo reakcija na društvenim mrežama, a predsednik PKS Marko Čadež, objasnio je o čemu je reč.
On se zahvalio korisnicima društvenih mreža za pomoć za ukazivanje pažnje na projekat "Stvarano u Srbiji" i žig "Čuvarkuća" i rekao da je zahvaljujući njima "Čuvarkuća" postala viralna.
Zahvaljujem onima koji misle da smo pogodili, onima sto veruju da smo preterali, promašili na pomoći u privlačenju pažnje na značaj čina kupovine domaćeg. Čuvarkuća je postala viralna. Proizvodi sa žigom rastu do 40%. Najveće hvala AUTORKI I AUTORU ZORANI KOSTIĆ I MIŠI OBRADOVIĆU— Marko Cadez (@cadezmarko) April 22, 2021
Čadež napominje da je uz njihovu pomoć povećan promet svih ovih proizvoda (pojedinih i do 40%).
- Najglasnije kritičare želim da pozovem da učestvuju u sledećem promotivnom spotu, ovog puta kao reditelji i tekstopisci. Hvala što birate domaće i čuvate Srbiju - poručio je on.
Podsetimo, u reklami koja je ranije emitovana, smenjuje se nekoliko scena koje su kod korisnika društvenih mreža izazvale "seksualne asocijacije" kako su naveli u komentarima.
- Biraj plodove naše zemlje, našeg sunca, našeg neba, naših ljudi – biraj više od 600 mirisa, ukusa, proizvoda iz Srbije sa oznakom Čuvarkuća - poručuju u reklami u kojoj se potom smenjuju scene - poljubac dvoje mladih, zatim med koji curi preko usana žene, ali i niz leđa i na kraju žena koja mazi poljoprivredni mašinu.
Na pitanje čija je ideja ovog spota, Čadež za Telegraf Biznis kaže da je sve bila njegova i ideja njegovih najbližih saradnika.
Šta ste želeli da postignete ovim spotovima eksplicitnog sadržaja?
- Asocijacije na spotove su pitanje mašte pojedinca, a mi smo postigli ono što i želeli! Uz pomoć znanih i neznanih korisnika potpuno besplatno svojim šerovima i komentarima, pozitivinim i negativnim, uspeli smo da za samo četiri dana naše spotove vidi više od 360.000 ljudi! I da potražnja u maloprodaji za proizvode sa oznakom Čuvarkuća porastu za jedan zavidan procenat - rekao nam je Čadež.
Spotove potpisuje Miša Obradović. Čovek koji je jedan od najpriznatijih vizeulnih umetnika na ovim prostorima, autor nekih od najboljih kampanja i fotograf ispred čijeg objektiva nije stao niko ko nema šta da kaže ili pokaže.
- Sve ostale je fotografisao. Svaki dinar uložen u ove spotove višestruko je opravdan što smo i pokazali. - Svideli se spotovi ili ne, morate priznati da izgledaju svetski! I to smo uspeli, da uz pomoć proizvoda stvorenih u Srbiji, domaće pameti umemo da napravimo nešto što izgleda svetski. One najglasnije pozivam da nam se jave i učestvuju u sledećem promotivnom spotu, ovog puta kao reditelji i tekstopisci. Poziv je otvoren i hvala vam što birate domaće i čuvate Srbiju! - naveo nam je Čadež.
Video: U Srbiji počela vakcinacija privednika iz regiona
(Telegraf.rs)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vc
Cuj bruji cela Srbija a video nema ni 30.000 pregleda skoro niko i nije znao za taj spot
Podelite komentar
JS
Čime se ti hvališ, eee.😱😱😱
Podelite komentar
Vladimir
Kakva bahatost, u stilu, ne mozete mi nista, kakvu god glupost da napravim!
Podelite komentar