• 2

Ljudi su spremni da se opet zbliže: Konačno raste prodaja kondoma

"Ova godina izgleda "obećavajuće" za prodaju kondoma"

  • 2
Korona virus, kondom Foto-ilustracija: Shutterstock

Prodaja kondoma bila je u padu tokom pandemije jer su ljudi boravili kod kuće i stavili svoj seksualni život na čekanje. Ali sada, kako se sve više Amerikanaca vakciniše, a lokdaun popušta, proizvođači kondoma više nemaju problema sa povećanjem prodaje.

Prodaja kondoma u Sjedinjenim Državama porasla je za 23,4% na 37 miliona dolara krajem aprila u poređenju sa istim periodom pre godinu dana, prema novim podacima IRI, kompanije za istraživanje tržišta koja prati podatke o prodajnim mestima.

To je nakon pada od 4,4% u celoj 2020. godini, prema IRI.

Reckitt Benckiser proizvođač Dureks kondoma, saopštio je da je zabeležio dvocifreni porast prodaje tokom poslednjeg kvartala u poređenju sa istim kvartalom prošle godine. Prodaja Dureksa je porasla, uprkos „izazovnoj prvoj polovini godine“.

Kompanija ne iznosi posebne podatke za Dureks, ali je nedavni rast pripisala pravilima socijalnog distanciranja.

Kompanija je videla „poboljšanja na tržištima na kojima se ublažavaju ograničenja“, rekao je izvršni direktor Lakman Narasimhan.

Walgreens i CVS takođe su zabeležili veću prodaju u prodavnicama poslednjih nedelja u poređenju sa godinom ranije. Portparol CVS-a nazvao je rast "značajnim" u e-pošti, ali nije pružio podatke o tome.

Church & Dwight rekao je da ova godina izgleda "obećavajuće" za prodaju kondoma. "Mladi jedva čekaju da im se vrate društveni životi", rekla je glavna direktorka marketinga Britta Bomhard.

Ipak, prodaja kondoma počela je da opada i pre pojave korone. Kevin Grundi, analitičar robe široke potrošnje u kompaniji Jefferies, rekao je da kondomi poslednjih godina gube tržišni udeo zbog drugih oblika kontracepcije.

Seksualna neaktivnost povećala se kod odraslih Amerikanaca, pretežno mlađih muškaraca.

Istraživači su otkrili da su muškarci koji su bili nezaposleni, imali su nepuno radno vreme ili su imali niža primanja bili seksualno neaktivni, napominjući da se procenat seksualno neaktivnih muškaraca od 18 do 24 godine povećao sa 18,9% između 2000. i 2002. godine na 30,9% između 2016. i 2018. godine.

Video: Koji znakovi nemaju vremena za zaštitu tokom iznenadnog seksa, a koji bez nje ne ležu u krevet!

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Skupo

    1. maj 2021 | 22:43

    Durex kondomi su preskupi! Classic koštaju oko 220-320 din, Ultra Thin i Extra Safe oko 360 din. A Real Feel i Mutual Pleasure čak 520 dinara! Ej, tri kondoma da košta preko 500 dinara? I šta ako neko svakodnevno praktikuje seks? Radim u trgovini i u poslednjih nekoliko meseci nisam prodao nijednu kutiju kondoma. Parovi koriste metodu vađenja na vreme, eventualno ljubavnici ili mladi ako koriste. Homoseksualci ne koriste kondome. A u naprednim zemljama se koristi PrEP. Užas!

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>