• 0

Jedan komad šminke se vraća na velika vrata: Prodaja skočila 80%, ali traži se samo ova formula

Prema najnovijim podacima kompanije za istraživanje tržišta IRI, prodaja ruževa dostigla je 34,2 miliona dolara u četiri nedelje koje su se završile 18. aprila

  • 0
karmin, sjaj

Foto: Freepik.com

Više od godinu dana svet se bori sa zdravstveno-ekonomskom krizom, koju je izazvao kovid-19, ali slobodno možemo reći da se suočavamo i sa opštom socijalnom pometnjom. Naime, korona je poremetila mnoge društvene aspekte, pa čak i rutinu ulepšavanja i šminkanja kod velikog broja žena.

Prodaja karmina, sjajeva i olovaka za usne snažno je opala tokom 2020, zbog karantinskih mera i maski - kao obavezne zaštitne opreme maltene svuda u javnosti. Taj trend pada bio je prisutan i početkom 2021, sve do skoro, ali se nazire oporavak.

Zapravo, prodavci šminke kažu da vide skok u prodaji karmina za više od 80 odsto, a to objašnjavaju kroz masovnu vakcinaciju i više društvenih interakcija, jer se zaraza smiruje u većem delu sveta.

Prema najnovijim podacima kompanije za istraživanje tržišta IRI, koja prati podatke o prodajnim mestima u maloprodaji, prodaja ruževa dostigla je 34,2 miliona dolara u četiri nedelje koje su se završile 18. aprila, što je više od 80% u odnosu na isti period prethodne godine.

Ipak, i dalje nije dostignut nivo pre pandemije, kada je zabeleženo više od 40 miliona dolara od prodaje. Walmart, najveći američki maloprodajni lanac, rekao je za CNN da su ruževi sada "top kategorija", ona koja se po prodaji izdvaja od drugih kozmetičkih segmenata.

Ono što je blaga promena u odnosu na pre, jeste to da žene sada radije biraju long-stay karmine, dugotrajne i vodootporne, tako da ne mogu lako se razmažu ispod maske. Tačnije, predviđeni su da stoje na usnama ceo dan, bez razmazivanja.

Crveni ruž šminka kozmetika

Foto: Shutterstock

Nedavno je Walmart rekao da kupci "grabe" vedre boje poput ljubičaste ili plave, kao i moderne smeđe nijanse. Iz firme The Estée Lauder Companies kažu da očekuju "leto puno vedrih boja", te bi prema njihovim rečima - narandžasta, jarko ružičasta, ciklama i ljubičasta - mogle dominirati u narednom periodu.

Kada je reč o teksturi, Sam Cheow stavlja u prvi plan karmine sa tzv. satenskom formulom (satin lipstick), jer imaju dobru pokrivnu moć, živopisne nijanse boja i malo sjaja.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>