• 8

Leskovčanin pobedio na konkursu za novi logo Neoplante

Neoplanta se zahvalila svim dizajnerima na odličnim predlozima, koji će, kako veruju u kompaniji, imati prilike da pokažu svoje znanje i kreativnost u nekim budućim konkursima

  • 8
Neoplanta

Foto: Neoplanta

Kada je 1. marta Neoplanta raspisala nagradni konkurs "I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad" za izradu novog kreativnog rešenja – logotipa, nisu ni pretpostavljali da će na njihovu adresu stići preko 250 sjajnih radova iz cele Srbije. Još je teže bilo pretpostaviti da će pobedničko rešenje stići sa jugoistoka Srbije, kraja koji se dosta razlikuje od Vojvodine po običajima, navikama, stilu života.

Naime, Dušan Kitanović, grafički dizajner iz Leskovca, pokazao je da veoma dobro razume i poznaje Novi Sad i vojvođanski način života. "Natenane" ritam života, uživanje u kvalitetnoj i bogatoj trpezi za koju je dobrodošao svako, jer su široka srca ovdašnjih domaćina. Razumeo je kakvo je uživanje gledati na Dunav sa Petrovaradinske tvrđave i šta ona predstavlja za sve Novosađane. Kakav su gubitak pretrpeli za vreme bombardovanja 1999. godine, kada je porušen Žeželjev most i kakvu nadu vide u novom mostu preko moćnog Dunava. Upravo taj spoj tradicije i istorije, Dušan je ispreplitao sa simbolom novog vremena i nepobedivošću duha svih Novosađana i Vojvođana. Zato je tročlani stručni žiri doneo odluku da baš njegovo kreativno rešenje predstavlja novi simbol Neoplante.

Sat na Petrovaradinskoj tvrđavi i novi Žeželjev most, savršeno oslikavaju sve vrednosti za koje se zalaže Neoplanta, način na koji spajaju znanja i veštine predaka sa novim tehnologijama i dostignućima savremenog sveta, ne zaboravljajući pritom da nose latinski naziv svoga grada Novog Sada - Neoplanta, što im predstavlja još veću obavezu koju sa radošću ispunjavaju – a to je da čuvaju ponosno ime i opravdavaju ga svakim svojim proizvodom najvišeg kvaliteta, svakom svojoj akcijom pomoći onima kojima je pomoć potrebna, brigom za svakog svog zaposlenog i njihove porodice. Jedino tako se dostojno nosi domaćinsko ime Neoplanta.

Nagrada od 3.000 evra, koju je Dušan Kitanović iz Leskovca osvojio ovim sjajnim rešenjem, biće mu naknadno uručena. Ime pobednika je objavljeno na sajtu kompanije Neoplanta http://www.neoplanta.rs/news.

Neoplanta

Foto: Creative Impulse Beograd

Izvor: Creative Impulse Beograd

Važno je da se napomene da je bilo mnogo sjajnih rešenja i da je stručni žiri imao zaista težak zadatak, ali to nam pokazuje koliko je cela Srbija zemlja kreativnih mladih ljudi koji imaju šta da pokažu. Neoplanta se zahvalila svim dizajnerima na odličnim predlozima, koji će, kako veruju u kompaniji, imati prilike da pokažu svoje znanje i kreativnost u nekim budućim konkursima.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Goran

    Ovo je mogao i moj sin od 10 godina da napravi... Prosto i bezveze... Žiri je katastrofa... Totalno bezukusno...

    0
    0

    Podelite komentar

  • Miodrag

    Mišljenja sam da ovoj kompaniji treba dozvola grada, za korišćenje imena, jer ovo nije prisvojni pridev, nego poistovećivanje sa gradom

    1
    0

    Podelite komentar

  • Zoran

    Nekada je bio "Venac" kad se dobro jelo baš pa su ga pokrali pa je otišao u stečaj pa nastala Neoplanta al ni blizu.

    3
    1

    Podelite komentar

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke