Smatraju ih vrlo neprijatnim, a oni su postali unosan biznis: Industrija mobilnih toaleta cveta
"Dok se vozim kući, prođem pored bar sedam ili osam kompanija koje imaju jedan od naših proizvoda ispred vrata za isporuku"
Posle više od godinu dana boravka kod kuće, izbegavanja gužve i drugih mera predostrožnosti zbog korone, mnogi u svetu se raduju letu festivala, koncertima, urkama na otvorenom i drugim velikim događajima.
Zbog toga se dobavljači i proizvođači mobilnih toaleta trude da se uvere da imaju dovoljno objekata.
Trojano Servis, porodična kompanija za otpad sa sedištem u Portlandu naručila je u martu 100 novih prenosnih toaleta kako bi u zbiru imala između 1.500 i 2.000 toaleta. Kompanija se nada da će biti spremni za isporuku sledeće nedelje. Izvršni direktor kaže da bi takva narudžbina obično trajala samo tri ili četiri nedelje.
Proizvođači prenosnih toaleta suočeni su sa dvostrukim problemom velike potražnje i lanaca snabdevanja koji otežavaju i skuplje dobijaju potrebne sirovine.
Oni imaju i manjak radnika i vozača kamiona.
Industrija koja se bavi tim nezgodnim poslom, uključuje nekoliko aspekata - sam objekat, tzv. "lonac", kamion za otpad i hemikalije sa čišćenje jedinica. Svemu tome je porasla cena. Ipak, iako je pandemija gasila to tržište sa jedne strane, iznedrila je nove mogućnosti - javila se nova potražnja u određenim kompanijama.
Naime, online trgovina i dostava hrane je eksplodirala svuda u svetu, a dostavljač je postalo unosno zanimanje. Jasno je da kiosci hrane i slične firme nemaju i dodatni prostor za osoblje.
- Dok se vozim kući, prođem pored bar sedam ili osam kompanija koje imaju jedan od naših proizvoda ispred vrata za isporuku, i to pre svega zato što ne žele da vozači ulaze u njihovu zgradu radi isporuke - rekao je menadžer Trojana.
Kako kaže, najviše toaleta su naručili oni koji rade na benzinskim pumpama, skladištima, terminalima za kamione i sl. Bilo je i onih koji su naručivali takve objekte pored punktova za testiranje na Covid.
Novo poslovanje nije nadoknadilo ono što je izgubljeno od pandemije, ali kompanija je uspela da se prođe bez otpuštanja radnika. Sada svi gledaju u nove mogućnosti i dozvole okupljanja. Osim klasičnog toaleta, kompanija nudi i mesto za pranje ruku kako bi higijena bila na što većem nivou.
- Pre korone, toaleti su uvek bili neka poslednja misao i ljudi nisu želeli da plate dovoljno za usluge, pa bi vrlo često ljudi prenosive toalete smatrali vrlo neprijatnim - navode u kompaniji.
Sada je jasnije da su mnogi shvatili njihovu neophodnost, a sami proizvođači ulažu dodatno u higijenu.
Video: U ovom butiku se tik uz garderobu prodaje toalet papir: Parola snađi se, kako ne bi propao!
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Tt
Smejali smo se Paji i Jaretu u ,,Kamiondzijama"' svojevremeno. Tada je u jednoj epizodi pominjan ovaj biznis.
Podelite komentar