• 0

Kompanija Carlsberg Srbija objavila Lokalni izveštaj o održivosti

Strategijom "Zajedno ka nuli" za bolje sutra

  • 0

Carlsberg Srbija objavila je Lokalni izveštaj o održivosti za 2020. godinu u kome su obuhvaćeni dosadašnji rezultati i ciljevi na polju održivog poslovanja kompanije.

- Briga o zajednici u kojoj poslujemo, oduvek nam je bila prioritet, što pokazuju i rezultati predstavljeni u Lokalnom izveštaju o održivosti. S ponosom mogu istaći da smo postigli zaista puno, ali i da ćemo nastaviti dalje ka ostvarenju ambicija održivosti koje smo postavili u Strategiji Zajedno ka NULI - izjavio je Vladimir Vava, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija.

U cilju doprinosa globalnim naporima za očuvanje životne sredine, Carlsberg Grupacija usvojila je 2017. godine Strategiju održivosti „Zajedno ka nuli“, koja obuhvata četiri oblasti sa jasno definisanim ciljevima u svakoj do 2030. godine - NULA ugljeničkog otiska, NULA rasipanja vode, NULA neodgovorne konzumacije, kao i NULA povreda na radu.

NULA ugljeničnog otiska podrazumeva smanjenje ugljeničnog otiska u svim Carlsbergovim kompanijama u svetu u celom lancu vrednosti od sirovina do potrošača, ali i umanjenje emisije ugljenika u samim pivarama.

U naporima da ostvari postavljene ciljeve Grupacije koji se tiču ugljeničnog otiska, za poslednji pet godina, u periodu od 2015. do 2019. godine Carlsberg je u Srbiji smanjio svoj ugljenični otisak u lancu vrednosti za 12 odsto, dok su ugljenične emisije u proizvodnji smanjene za čak 23 odsto po hektolitru proizvedenog piva. Samo tokom 2020. godine u stanici za prečišćavanje ugljenika u Čelarevu prečišćeno je 3,985.6 tona CO2.

NULA rasipanja vode sledeći je cilj na kojem kompanija godinama vredno radi. Od 2015. godine, efikasnost upotrebe vode u Carlsberg Srbiji poboljšana je za 15 odsto, a pomoću postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda čak 99 odsto ulaznih materija pročisti se da bi se očuvali vodeni tokovi.

U cilju ostvarivanja NULA neodgovorne konzumacije kompanija je na ambalaži svojih proizvoda istakla simbole za odgovornu konzumaciju, a najveći brendovi LAV i TUBORG su tokom 2020. godine direktno sa limenki svim konzumentima alkoholnih pića skrenuli su pažnju na značaj odgovorne konzumacije. U 2020. godini čak dva pivska proizvoda sa 0 odsto alkohola bila su deo širokog potrfolija kompanije, kojima se ove godine pridružio i treći.

Radi ostvarivanja cilja NULA povreda na radu, Carlsberg Srbija organizovala je veliki broj obuka i kurseva za svoje zaposlene, a u odnosu na 2019. godinu, prošle godine stopa povreda na radu smanjena je za 36 odsto. Tokom prošle godine, 100% zaposlenih koji upravljaju vozilima prošlo je obuke za bezbednu vožnju. Pored toga, u zavisnosti od prirode posla, kompanija organizuje različite obuke za zaposlene kako bi im obavljanje radnih aktivnosti bilo u potpunosti bezbedno.

Ceo Izveštaj o održivosti kompanije Carlsberg Srbija za 2020. godinu možete pročitati na web sajtu kompanije www.carlsbergsrbija.rs.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke