• 1

Ugostitelji opstali tokom pandemije zahvaljujući ovom rešenju

Partner koji nam je pomogao da opstanemo

  • 1

Veliki broj kuvara i pomoćnog osoblja u kafićima, restoranima i drugim ugostiteljskim objektima, čije su bašte danas ispunjene gostima, u prethodnih godinu i po zbog pandemije i činjenice da je sve bilo zatvoreno suočavali su se sa pravom borbom za očuvanjem radnih mesta. Trpeli su svi, a ugostitelji i svi koji su deo ove branše bili su među najugroženijima.

Vlasnici objekata nalazili su se pred raznim izazovima - od zatvaranja lokala, gašenja posla, preko uvođenja različitih restriktivnih mera, do plana za ponovno oživljavanje poslovanja. Međutim, u tom procesu nisu bili sami. Kada je bilo najteže, imali su podršku od partnera sa žutim rančevima na leđima, mogućnost da se naručuju njihovi specijaliteti preko Glovo aplikacije, kao i efikasan i kvalitetan sistem dostave, što im je pomoglo da se izbore sa svim problemima.

Danas, mesecima kasnije, lakše se diše. Život se vraća u normalu, a samim tim i restorani bolje posluju. Ugostitelji se svakodnevno prilagođavaju novoj normalnosti, ali se sa uzdahom prisećaju marta prošle godine, kada je preko noći bilo potrebno zatvoriti lokal i prilagoditi poslovanje novonastalim okolnostima.

- Glovo je bio tu za nas i kada je bašta bila prazna - počinje priču Božidar Filipović, šanker iz restorana Bistro Grad i ističe da je njemu, ali i drugim zaposlenima, najteže padao pogled na praznu baštu, stolove i stolice za kojima niko ne sedi.

- Tokom pandemije susreli smo se sa raznim izazovima, ne samo mi, zaposleni, već i naši gosti. Glovo nam je dosta pomogao, pogotovo u periodu kada nismo bili u prilici da ugostimo naše mušterije. U početku je mogućnost dostave bila jedina opcija koju smo imali na raspolaganju. Tek kasnije je dozvoljena i šalterska prodaja tako da su gosti mogli da prošetaju do nas i pokupe svoju porudžbinu. Iako su se ljudi sada vratili u kafiće, ostala je navika poručivanja putem aplikacije, tako da sada podjednako uslužujemo i u lokalu i putem dostave - kaže Božidar.

Ivana Žunić iz sladoledžinice "Crna ovca" ističe da je početak pandemije njene kolege i nju zatekao nespremne.

- Nismo mogli da zamislimo situaciju u kojoj nam lokali nisu puni i da šaljemo nekome sladoled, a da nismo pomogli oko odabira ukusa ili da ih nismo servirali sa osmehom. Kada je dostava bila dozvoljena, Glovo je među prvima došao kod nas i otvorio nam mogućnosti koje su za nas bile nešto novo, ali dosta praktičnije od onoga na šta smo navikli. Mogućnost da putem klika prihvatimo porudžbinu i da se već u sledećem momentu kurir pojavi i uzme kesu ubrzala nam je i olakšala svakodnevicu - kaže Ivana i dodaje da i sada kada su lokali ponovo puni, i dalje imaju uz sebe Glovo, zahvaljujući kome ne moraju da brinu o tome kako će sladoled stići do korisnika.

Tokom poslednjih godinu i po dana, poslastičarnica Mandarina je takođe prolazila kroz izazove. Prema rečima suvlasnice Kamelije Radojčić, lokali su preko noći su bili zatvoreni, a već sutradan je bilo potrebno adaptirati se u potpunosti. Proizvodnja je radila skraćeno, a online prodaja je ozbiljno porasla.

- Glovo je sa nama bio sve vreme i tokom pandemije i trenutno. Radimo svakodnevno na brzoj i kvalitetnoj dostavi do kupaca, što nam mnogo znači. Naši proizvodi su osetljivi i sama dekoracija i izgled kolača su nam jako bitni. Ako dostavljači ne vode računa, može doći do oštećenja, što je veliki problem. Tu se Glovo pokazao kao pouzdan partner, zahvaljujući kom proizvodi uvek stižu do korisnika kako smo ih mi upakovali. U njega imamo potpuno poverenje, jer uvek stiže na vreme - zaključuje Kamelija.

Više o tome kako je poslednjih godinu i po dana, od početka pandemije, izgledalo iz ugla ugostitelja, pogledajte u videu na početku teksta.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Margit

    Ja bih se stidela da to i kazem. Ljudi nemaju novac da kupe deci mleko, nemaju posla, sa fakultetom dobijaju platu 500evra a vi presli me za tasnu. Licno mislim ako su, to za Vas nije nista kupite drugu.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke