• 0

Masažna sedišta, svež vazduh, "meki tonovi" kao podsetnik: Ova vozila postala su trend zbog korone

Mnogo pre nego što je kovid-19 pogodio prošle godine, porast stresa identifikovan je kao jedna od glavnih briga Amerikanaca

  • 0
vožnja kolima - uživanje

Foto: Shutterstock

U svojim prodajnim oglasima Lincoln, luksuzna divizija čija je roditeljska firma Ford, naglašava da vozači koji se "penju" u novi Lincoln Nautilus - ulaze u "utočište".

Sedišta nude masažu, ventili emituju svež vazduh, a komponente za prigušenje zvuka eliminišu spoljašnju buku. Da bi izbegao "neprijatne" podsetnike za vezivanje sigurnosnih pojaseva u vozilu, i druga upozorenja, Lincoln je sarađivao sa simfonijskim orkestrom Detroita na komponovanju "mekih tonova".

Iz kompanije dalje navode da se displej, koji se aktivira pri približavanju vozilu naziva Lincoln Embrace, a Kemal Curić, direktor dizajna, kaže da su "vrata koja se otvaraju poput ljudskog zagrljaja".

Čemu sve to?

Mnogo pre nego što je kovid-19 pogodio prošle godine, porast stresa identifikovan je kao jedna od glavnih briga Amerikanaca. Sada, više od godinu dana od početka pandemije, nivo stresa kod potrošača raste.

U junu je skoro jedna trećina Amerikanaca prijavila da ima simptome anksioznosti ili depresije, prema istraživanju Centra za kontrolu i prevenciju bolesti. Prema uporednom istraživanju Nacionalnog centra za zdravstvenu statistiku, 2019. godine samo 11% Amerikanaca prijavilo je takve simptome.

Mladi odrasli i oni sa nižim, srednjoškolskim obrazovanjem, zabeležili su najveći porast simptoma, a svaka rasna, etnička, polna i starosna grupa rekla je kako je doživela određeni porast napetosti. Zbog toga, sve više kompanija u rastu anksioznosti sada vidi kao priliku.

Žele da ponude proizvode koji će umiriti i relaksirati potrošače. To se odnosi na sve gigante: od onih koji se bave kolima i kozmetikom, pa do onih kojima je preokupacija hrana.

Marketinške poruke i inovativni proizvodi svakodnevno ciljaju zabrinute potrošače. "Nije važno kojom se industrijom ili poslovanjem bavite, zdravlje i dobrobit uvek bi vam trebalo da budu na prvom mestu", kaže Alison Angus, iz "Euromonitor Internationa", i dodaje da je "mentalno zdravlje od presudne važnosti".

Mnogi potrošači kažu da su prijemčivi za savete o mentalnom zdravlju koje dolaze od kompanija. Oni traže podršku za svoje emocionalno blagostanje, a mnogi ističu da "pozdravljaju proizvode koji im obećavaju da će se osećati bolje".

Mlađi potrošači posebno izveštavaju o tome da imaju novu perspektivu upravljanja mentalnim zdravljem. Otprilike polovina potrošača, uzrasta od 18 do 24 godine, prijavila je da je promenila pristup mentalnom zdravlju, u poređenju sa 28% ljudi uzrasta od 57 do 75 godina.

Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke