Masažna sedišta, svež vazduh, "meki tonovi" kao podsetnik: Ova vozila postala su trend zbog korone

 ≫ 
  • 0
vožnja kolima - uživanje Foto: Shutterstock

U svojim prodajnim oglasima Lincoln, luksuzna divizija čija je roditeljska firma Ford, naglašava da vozači koji se "penju" u novi Lincoln Nautilus - ulaze u "utočište".

Sedišta nude masažu, ventili emituju svež vazduh, a komponente za prigušenje zvuka eliminišu spoljašnju buku. Da bi izbegao "neprijatne" podsetnike za vezivanje sigurnosnih pojaseva u vozilu, i druga upozorenja, Lincoln je sarađivao sa simfonijskim orkestrom Detroita na komponovanju "mekih tonova".

Iz kompanije dalje navode da se displej, koji se aktivira pri približavanju vozilu naziva Lincoln Embrace, a Kemal Curić, direktor dizajna, kaže da su "vrata koja se otvaraju poput ljudskog zagrljaja".

Čemu sve to?

Mnogo pre nego što je kovid-19 pogodio prošle godine, porast stresa identifikovan je kao jedna od glavnih briga Amerikanaca. Sada, više od godinu dana od početka pandemije, nivo stresa kod potrošača raste.

U junu je skoro jedna trećina Amerikanaca prijavila da ima simptome anksioznosti ili depresije, prema istraživanju Centra za kontrolu i prevenciju bolesti. Prema uporednom istraživanju Nacionalnog centra za zdravstvenu statistiku, 2019. godine samo 11% Amerikanaca prijavilo je takve simptome.

Mladi odrasli i oni sa nižim, srednjoškolskim obrazovanjem, zabeležili su najveći porast simptoma, a svaka rasna, etnička, polna i starosna grupa rekla je kako je doživela određeni porast napetosti. Zbog toga, sve više kompanija u rastu anksioznosti sada vidi kao priliku.

Žele da ponude proizvode koji će umiriti i relaksirati potrošače. To se odnosi na sve gigante: od onih koji se bave kolima i kozmetikom, pa do onih kojima je preokupacija hrana.

Marketinške poruke i inovativni proizvodi svakodnevno ciljaju zabrinute potrošače. "Nije važno kojom se industrijom ili poslovanjem bavite, zdravlje i dobrobit uvek bi vam trebalo da budu na prvom mestu", kaže Alison Angus, iz "Euromonitor Internationa", i dodaje da je "mentalno zdravlje od presudne važnosti".

Mnogi potrošači kažu da su prijemčivi za savete o mentalnom zdravlju koje dolaze od kompanija. Oni traže podršku za svoje emocionalno blagostanje, a mnogi ističu da "pozdravljaju proizvode koji im obećavaju da će se osećati bolje".

Mlađi potrošači posebno izveštavaju o tome da imaju novu perspektivu upravljanja mentalnim zdravljem. Otprilike polovina potrošača, uzrasta od 18 do 24 godine, prijavila je da je promenila pristup mentalnom zdravlju, u poređenju sa 28% ljudi uzrasta od 57 do 75 godina.

Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>