Divovi se udružuju: Nastaje nova onlajn firma za prodaju vrhunskih pića
Moe Henesi (Moet Hennessy), čuveni proizvođač vina i žestina iz Francuske, danas je najavio da ukršta snage sa italijanskim Kamparijem (Campari), kako bi zajedno osnovali firmu.
Ona bi vremenom trebalo da preraste u vodeću evropsku kompaniju za e-trgovinu vinima i alkoholnim pićima. Podsećamo, Moe Henesi pripada divu luksuzne robe LVMH, koji je "pod palicom" Bernara Arnoa.
Gigant će sa Kamparijem imati jednak vlasnički udeo u novoj firmi, osnovanoj zarad ulaganja u kompanije koje se bave onlajn prodajom, a poznato je da je taj segment "eksplodirao" tokom 2020, usled karantinskih mera. Takođe, obuhvataće internet platformu Tannico.
Kako se navodi, transakcija će biti sprovedena Kamparijevom prodajom 50 posto udela u novoj kompaniji Moe Henesiju, za 25,6 miliona evra, a trebalo bi da bude zaključena nakon što divovi dobiju potrebne regulatorne dozvole.
Kampari će na zajedničku firmu preneti svoj udeo u Tannico-u, koji je usmeren na onlajn prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod istoimenom robnom markom, s udelom od 30% u tom segmentu.
Tannico takođe poseduje većinski udeo u Ventealapropriete.com-u, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijalizovanu za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića. Novom firmom upravljaće Marco Magnocavallo, koji je sada predsednik uprave firme Tannico.
Video: Zavirite u hram vina: Služe vas roboti somelijeri dok vam preporučuju vino po vašem raspoloženju
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.