• 0

Divovi se udružuju: Nastaje nova onlajn firma za prodaju vrhunskih pića

Moe Henesi će sa Kamparijem imati jednak vlasnički udeo u novoj kompaniji

  • 0
bar, kafić, barmen, konobar

Foto: Pixabay

Moe Henesi (Moet Hennessy), čuveni proizvođač vina i žestina iz Francuske, danas je najavio da ukršta snage sa italijanskim Kamparijem (Campari), kako bi zajedno osnovali firmu.

Ona bi vremenom trebalo da preraste u vodeću evropsku kompaniju za e-trgovinu vinima i alkoholnim pićima. Podsećamo, Moe Henesi pripada divu luksuzne robe LVMH, koji je "pod palicom" Bernara Arnoa.

Gigant će sa Kamparijem imati jednak vlasnički udeo u novoj firmi, osnovanoj zarad ulaganja u kompanije koje se bave onlajn prodajom, a poznato je da je taj segment "eksplodirao" tokom 2020, usled karantinskih mera. Takođe, obuhvataće internet platformu Tannico.

Kako se navodi, transakcija će biti sprovedena Kamparijevom prodajom 50 posto udela u novoj kompaniji Moe Henesiju, za 25,6 miliona evra, a trebalo bi da bude zaključena nakon što divovi dobiju potrebne regulatorne dozvole.

Kampari će na zajedničku firmu preneti svoj udeo u Tannico-u, koji je usmeren na onlajn prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod istoimenom robnom markom, s udelom od 30% u tom segmentu.

Tannico takođe poseduje većinski udeo u Ventealapropriete.com-u, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijalizovanu za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića. Novom firmom upravljaće Marco Magnocavallo, koji je sada predsednik uprave firme Tannico.

Video: Zavirite u hram vina: Služe vas roboti somelijeri dok vam preporučuju vino po vašem raspoloženju

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke