Neoplantina Piteca pašteta na afričkom tržištu
- Nelt je, zajedno sa svojom kompanijom, Industrijom mesa Neoplanta, dobro istražio tržište podsaharske Afrike. Prepoznali smo prostor za razvoj novih proizvoda i uspeli da po veoma pristupačnoj ceni proizvedemo paštetu koja će biti po ukusu potrošača niže kupovne moći, sa specifičnim navikama u pogledu ishrane i ukusa prehrambenih proizvoda - izjavio je Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja Neoplante. On je dodao da su prilikom istraživanja novih ideja i projekata došli do zaključka o velikom potencijalu ove kategorije. Piteca predstavlja alternativu za biljne i druge namaze popularne u ishrani lokalnog stanovništva, pa je na taj način našla put na angolsko tržište.
Po ukusu lokalnog stanovništva, razvijena su tri različite vrste proizvoda: pileća pašteta, kao najzastupljeniji ukus paštete globalno, riblja pašteta, u skladu sa velikom zastupljenošću proizvoda od ribe na lokalnom tržištu i pileća pašteta sa piri piri začinom, izuzetno popularnim u Angoli. Potrošači su do sada najbolje prihvatili Piteca – PIRI PIRI paštetu, dok se i druge dve vrste, takođe, uspešno prodaju.
Saradnja sa lokalnom agencijom dovela je i do primamljivog imena brenda "Piteca", koje znači "Slasni (lokalni, domaći) zalogajčići". Plan je da ovaj brend u budućnosti postane sinonim za namaze i da se na taj način što više približi potrošačima.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Er Srbija leti direktno do Šangaja: Prvi let za Kinu iz Beograda
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Crnogorac
Evo puna plaza od srbijanaca pastete na svaki korak
Podelite komentar