Odgovorno i održivo poslovanje za dobro cele zajednice

  • 0
Maxi Foto: Mario Marković

Odgovornim i održivim poslovanjem i strateškim pristupom temama važnim za društvo, kompanija Delez Srbija je i u prethodnoj godini postigla značajne rezultate i doprinela napretku u oblasti zaštite životne sredine, podrške lokalnoj zajednici, doniranju hrane, unapređenju zadovoljstva i uslova rada zaposlenih kao i u oblasti zdravije ishrane.

Kroz projekat svakodnevnog doniranja voća i povrća, uz razvoj digitalne platforme za donaciju hrane "Tanjir po tanjir", kompanija koja je i najveći donator Banke hrane Beograd pokazala je stratešku posvećenost pružanju podrške lokalnoj zajednici. Samo u 2020. godini donirana je 871 tona voća i povrća za više od 64 humanitarne organizacije sa više od 7.500 korisnika, kao i 190 tona voća i povrća za ishranu životinja.

Kompanija koja je otvorila prvi supermarket sa ekološkim sistemom rashlade nastavila je sa implementacijom inovativnih tehnoloških rešenja u svojim radnjama – implementacija CO₂ rashladnog sistema i propanskih vitrina u Shop&Go radnjama, kao i instalacija LED rasvete. Ovi procesi, uz kupovinu zelene električne energije, omogućili su da se emisija CO₂ po metru kvadratnom prodajnog prostora smanji sa 820 na 572 kilograma, što predstavlja smanjenje emisija CO₂ od 30 odsto u odnosu na godinu pre. Dodatno, potrošnja energije po metru kvadratnom prodajnog prostora smanjena je sa 887 kWh/m2 na 849kWh/m2, što je smanjenje potrošnje energije od 4,28 odsto.

Delez Infografik Foto: Promo

- Sve strateške odluke koje donosimo utemeljene su na tome da činimo dobro ljudima i planeti. Verujemo da sve što je zdravo i održivo treba da bude dostupno svima. Zbog toga se trudimo da pored globalnih inicijativa pokrenemo i lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo i da zajedno činimo dobro za nas i naše porodice, za našu životnu sredinu. To svakodnevno realizujemo kroz promovisanje zdravije ishrane, doprinos borbi protiv klimatskih promena, doniranjem hrane, odgovornom eliminacijom otpada, transparentnošću i održivošću proizvoda. Samo na taj način i zajedničkim snagama idemo ka ostvarenju zajedničkog cilja - istakla je Milana Jević Gledović, potpredsednik pravnih poslova i zaštite resursa kompanije Delez Srbija.

Strateška odluka kompanije Ahold Delez je da do 2025. godine sva plastika u okviru privatne robne marke bude u potpunosti reciklabilna, kompostabilna ili ponovo upotrebljiva, a cilj je potpuna eliminacija plastike za jednokratnu upotrebu. Kompanija Delez Srbija u prethodnoj godini reciklirala je 11.500 tona otpada. U okviru inicijative za odgovorno zbrinjavanje opasnog otpada od potrošača prikupljen je 871 kilogram baterija koji je dalje adekvatno zbrinut i poslat na reciklažu.

Zadovoljstvo zaposlenih u kompaniji poraslo je za 5 procentnih poena u 2020. godini prema godišnjem istraživanju u kome je učestvovalo 90% zaposlenih u Srbiji, dok je u cilju dodatne edukacije i razvoja zaposlenih uloženo 86.725 časova. Realizovana su i dva Talent programa za mlade "Find Your Place @Delhaize" i "Retail Management Traineeship" za koje su udvostručene prijave u odnosu na 2019. godinu.

Delez Srbija nastavila je implementaciju dodatnog nutritivnog obeležavanja proizvoda "Nutri Score" na proizvode privatne robne marke, a 48,52 odsto od ukupno prodate hrane privatne robne marke su zdraviji proizvodi, što predstavlja povećanje od 8,3 odsto u odnosu na 2019. godinu. Dodatno, kompanija navodi i da je povećan procenat proizvoda privatne robne marke sa sertifikatom održivosti.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>