Brza pruga od Beograda do Novog Sada privodi se kraju: Momirović danas obišao Zemun
Mehanizacija je ključna, ušli smo u elektro radove i sigurnosne radove, imali smo priliku da vidimo kako se završavaju građevinski radovi ovde i stanica napreduje dobro, rekao je ministar
- Uspeli smo da integrišemo svu pamet i inženjersku snagu koju imamo u ovaj projekat, i približavamo se samom kraju brze pruge Beograd - Novi Sad, kao prvog dela budućeg koridora od Beograda do Budimpešte - istakao je ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
On je danas posetio radove na železničkoj stanici Zemun, na deonici brze pruge Beograd Centar - Stara Pazova. Momirović je u obilasku radova, razgovarao sa rukovodiocem projekta stručnog nadzora, Jankom Kovljenićem - o trenutnom stanju u izgradnji ove deonice, koja je maksimalno ubrzana kako bi se završila u datom roku.
- Mehanizacija je ključna, ušli smo u elektro radove i sigurnosne radove, imali smo priliku da vidimo kako se završavaju građevinski radovi ovde i stanica napreduje dobro, kao i svih šest stanica na trasi od Beograda do Novog Sada - rekao je Momirović.
Kovljanić je napomenuo da je u poslednjim mesecima izvršeno značajno ubrzanje radova koji dobro napreduju, uz određene probleme koji se uspešno prevazilaze.
- Saobraćaj se odvija po levom koloseku od aprila meseca ove godine, sada se planira da se pusti deo desnog koloseka koji se završava. Pošto je pruga podeljena u dva segmenta, jedan deo od Beograda do Batajnice je dvokolosečni i on je prvi segment ove pruge koji je za manje brzine, a od stanice Batajnice do Stare Pazove postoje četiri koloseka, od kojih su dva koloseka za pruge velike brzine prema Novom Sadu za 200 km/sat - rekao je Kovljenić i dalje napomenuo:
"Na ovom delu od Beograd Centra do Batajnice radovi su 95 odsto završeni i očekujemo vrlo brzo završne radove na puštanju i desnog koloseka u saobraćaj. Stanične zgrade su u funkciji rada i one su oko 70 odsto završene, a na ovom celom potezu imamo i četiri velika nadvožnjaka na kojima se radi intezivno i nema planiranih zastoja u realizaciji".
Ministar Momirović je dodao da će radovi biti završeni u predviđenom vremenskom periodu, posle čega slede statička i dinamička ispitivanja koloseka i probne vožnje, tako da bi do februara naredne godine saobraćaj bio u potpunosti normalno realizovan.
Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
realno
Jel to se pravi brza pruga da bi žito što pre stiglo iz Vojvodine za Srbiju ?
Podelite komentar
Bhm
E ovako je jednom i Đilas pričao da će on da jednom nešto uradi ali posle je zaboravio šta je to obećao pa mu je bilo lakše da poseče platane u Bulevaru i napravi most na Adi,sigurnija mu je bila lokalna kombinacija....a tek Murinika!Ona se jednom vozila brzim vozom kad je išla kod babe i dede u Rumuniju...
Podelite komentar
Titani regiona
Mene prosto sramota ovih susednih zemalja oko nas kad vidim koliki smo mi regionalni zmaj,oni ovakve pruge neće imati za sto godina
Podelite komentar