IBM Watson Discovery - pametno rešenje koje efikasno vraća uloženu investiciju

  • 0

Comtrade Distribution, kao renomirani regionalni IT distributer pomaže svojim partnerima i korisnicima na putu digitizacije, digitalizacije i digitalne transformacije, nudeći širok spektar inovativnih, različitih softverskih i hardverskih rešenja uz kompletnu podršku i pomoć u konfiguraciji, definisanju i implementaciji različitih tipova rešenja u korisničkim premisama, cloud-u ili hibridnim okruženjima.

Distributerski ugovor sa IBM-om, potpisan prošle godine, dodatno osnažuje i čini ponudu Comtrade Distribution još raznovrsnijom i tehnološki kompleksnijom.

Kada je IBM počeo da uvodi svoje korisnike u eru kognitivnog preduzeća, tim koji je radio na rešenju Watson Discovery je shvatio da inženjeri i "data science" stručnjaci ne mogu biti jedini koji koriste veštačku inteligenciju. Zato danas Watson Discovery pruža mogućnosti pretraživanja i analitike teksta na osnovu veštačke inteligencije da bi stručnjaci i radnici u organizaciji dobili prave informacije u pravo vreme i u pravom kontekstu.

IBM Watson Discovery omogućava korisnicima da otključaju skrivenu vrednost u nestrukturiranim podacima kako bi pronašli odgovore, pratili trendove i kreirali obrasce. Na taj način, stručnjaci mogu da razumeju složene dokumente velike vrednosti pružajući neposredan pristup pouzdanim i personalizovanim informacijama.

Discovery je lider na tržištu prema Gartner-u i Forrester-u, najpoznatijim globalnim istraživačkim i savetodavnim kompanijama. Watson Discovery koristi NLP (Natural Language Processing) metodu, koja je deo mašinskog učenja i na taj način razume specifičan jezik korisničkog biznisa i pronalazi ključne činjenice, tabele i na taj način ima jasan uvid.

IBM Watson Discovery - Language Support Foto: IBM Watson Discovery

U IT industriji danas je već opštepoznata brzina i količina rasta podataka na svakodnevnom nivou. Prema analizama, svaki dan se kreira 2,5 triliona podataka, što predstavlja pravi izazov za profesionalce da brzo pronađu kritične informacije kako bi rešili problem, odgovorili na pitanje ili napravili egzaktnu poslovnu odluku baziranu na činjenicama i informacijama.

Podaci od IDC-a pokazuju da osobe čiji posao uključuje rukovanje informacijama ili njihovo korišćenje troše oko 30 odsto radnog vremena tražeći informaciju, i u većini slučajeva, je ne pronalaze. Korisnici Watson Discovery rešenja iskusili su nebrojene rezultate transformacije, uključujući i 75 odsto manje vremena provedenog u potrazi za odgovorima. Na taj način se vrlo brzo i efikasno može povratiti uložena investicija.

Najčešći slučajevi upotrebe su u takozvanom mehanizmu uvida, koji se takođe zove kognitivna pretraga ili pretraga i upravljanje znanjem i predstavlja platformu koja čini ključne uvide pristupačnim i dostupnim korisnicima kada im je to potrebno. Kombinacija pretrage sa sposobnostima mašinskog učenja korisnicima obezbeđuje informaciju, kao i podatke za mašine.

Watson Discovery tehnologija se takođe primenjuje u analizama finansijskih izveštaja, održavanjem usklađenosti u velikim preduzećima, kao i metodama brige o kupcima ili korisnicima (Customer Care), odnosno pružanje profesionalne, korisne, visokokvalitetne pomoći pre, tokom i nakon ispunjenja zahteva kupca. To takođe uključuje i definisanje virtuelnog asistenta, odnosno četbota.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>