Pepsi prodaje kompaniju koju je uzeo pre 20 godina: Šta će biti s najpoznatijim brendom sokova
Kompanija se okreće proizvodima sa manje kalorija
Kompanija Pepsi prodaće svoj udeo koji kontroliše u kompanijama Tropicana, Naked i drugim brendovima sokova u Severnoj Americi privatnoj kompaniji Pej partners za 3,3 milijarde dolara.
Prodaja će omogućiti Pepsiju da se koncentriše na povećanje svog portfelja grickalica i pića bez kalorija, rekao je izvršni direktor Ramon Laguarta.
Kompanija će zadržati 39% udela u novom zajedničkom poslu i imati ekskluzivna prava distribucije u SAD za brendove.
PepsiCo je 1998. kupio Tropicana, jedan od najpriznatijih svetskih marki sokova za otprilike 3,3 milijarde dolara, a skoro deset godina kasnije za 150 miliona dolara proizvođača sokova Naked Juice.
Kompanije za proizvodnju sokova ostvarile su prihod od oko 3 milijarde dolara u 2020. godini.
Video: Otvorena najveća plantaža organskih jabuka u Srbiji
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.