• 4

Ikea uvodi revolucionarnu promenu: Odlazak u njene prodavnice koji je decenijama bio isti - menja se

Novi koncept zapravo ne nagovara potrošače da ostanu duže u radnji

  • 4
IKEA radnja kupovina žena devojka young woman using self service checkout in a store

Foto: Shutterstock

 

Švedski lanac nameštaja IKEA testira dva nova dizajna prodavnica koji se igraju s idejom njegovih prepoznatljivih salona lavirinata, a sve radi zadržavanja kupaca u svojim centrima u doba internet trgovine.

Ingka Holding, kompanija koja upravlja većinom maloprodajnih Ikeinih trgovina, ovog meseca ponovo je otvorila lokaciju u Šangaju koja je obnovljena kako bi se testirao novi „format buduće trgovine“, prostor u kojem posetioci mogu da provedu sate radeći i druge stvari osim kupovine.

Tako IKEA, uz izložbene salone i kupovinu sitnica, planira prostore poput amfiteatara u kojima će se ljudi družiti, restorane koji prezentuju održive prehrambene prakse, kao i "Maker’s Hub" u kojem osoblje pomaže kupcima da poprave stare ili sastave nove proizvode.

Uz to, kompanija planira da otvori i novu trgovinu u Beču koja će da ima pet spratova i kafić na krovu. U njoj će kupovati dodaci i manji nameštaj, dok će se veći predmeti naručivati za kućnu dostavu idućeg dana.

U oba prostora, osmišljena pre pandemije, kupci će moći da koriste svoje telefone za skeniranje predmeta za kupovinu tokom šetnje, a moći će da idu kojim god putem žele.

Kompanija je svesna da sve veće grupe potrošača radije naručuju svoje artikle putem interneta ili su na to prisiljeni jer nemaju automobile kojima bi prevezli težak nameštaj, zbog čega nastaje dilema kojoj treba naći rešenje – zašto ići u Ikeu?

To je pitanje s kojim se nose brojni maloprodajni trgovci, jer je pandemija podstakla veći broj kupaca da koriste internet trgovinu te ih time udaljila od trgovačkih centara i gradskih trgovina.

Ikein tradicionalni jednosmerni izložbeni sistem osmišljen je kako bi kupcima bili predstavljeni gotovo svi artikli koje ta trgovina nudi, čak i ako su došli po samo jedan proizvod. Novi koncept trgovina omogućuje kupcu da preuzme ili naruči ono po što je došao, prouči ako želi, ali i ode bez potrebe za kretanjem kroz niz drugih proizvoda i setova soba.

Video: Kako od obične komode napraviti elegantan komad nameštaja: Vloger podelio kompletan proces izrade

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Baba jula

    26. avgust 2021 | 13:44

    Nikad više hvala, ovi naši su bogu iza nogu a tamo konfuzija i haos!

  • Duka

    26. avgust 2021 | 14:53

    Onaj koji je tražio lokaciju je nevidjeni bilmez.da je kojim slučajem blize imali bi promet odličan.ovako i kolima nemogu da se nateram da vozim do tamo.

  • Ikea

    26. avgust 2021 | 14:13

    Ikea radnja je odlicna i obozavam je.Cena za nase uslove i kvalitet odlican.Samo je velika mana sto se ne uvede linija prevoza koja ce ici od Ustanicke , smederevskog puta i Lestane do Bubanj potoka i do Ikea.Ni Mirijevo nema povezanost gradakog prevoza do Ikea.To bi trebalo uraditi jer nema nikakve linije za gradjane iz tog kraja

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>