Nije svejedno koju boju birate: Za ovu možda nikada ne biste rekli da podiže cenu vašeg automobila

  • 0
BMW i4 M50 Foto: BMW

Možda je crvena odličan izbor za Ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Folksvagen Pasata ili BMW-a serije 5 - ta boja je, navodno, neprikladna.

Ako vam je ikada palo na pamet da kupite automobil u nekoj "nestandardnoj boji", recimo zelenoj ili ljubičastoj, možda bi trebalo da razmislite još jednom. Boja postaje problem kada želite da prodate polovno vozilo, prenosi Poslovni.hr.

Naime, nemačka platforma za prodaju automobila, Mobile.de, sprovela je veliko istraživanje na temu izbora boje prilikom prodaje i budite uvereni da će vas "nestandardni izbor" - koštati.

Na automobilu u ljubičastoj boji izgubićete oko 27,2 posto od prosečne cene vozila, u srebrnoj - 25 posto, u zlatnoj - 23,1 posto, u crvenoj - 11,5 posto, u plavoj - 9,8 posto, a u zelenoj - 1,3 posto.

Zanimljivo je, recimo, da nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo (naravno, zavisi od klase), jer ova boja donosi čak 5,4 posto višu cenu od proseka, prilikom prodaje. Još bolji izbor su bela boja koja podiže cenu 5,9 odsto, crna boja sa 9,5 odsto i žuta sa 13,3 procenta.

Istraživanje je pokazalo da se automobili u "neklasičnim bojama" mnogo manje pregledavaju u onlajn oglasima, nego oni u neutralnijim bojama poput sive ili crne. Najbitnije je da imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno nekom "proseku", ako želite da dobro prodate polovno vozilo.

Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>