"Srbija je najveće gradilište u ovom delu Evrope. Nemamo nijednog nezaposlenog građevinskog radnika"
Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji
- U ovom trenutku, od 1.200 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica koje gradimo i projektujemo, najintenzivniji radovi se izvode na Moravskom koridoru gde svaki dan imamo preko 2.000 radnika - izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović, tokom obilaska radova na mostu preko Južne Morave na trasi Moravskog koridora.
- Na Moravskom koridoru polako ulazimo u završnu zonu radova od Pojata do Kruševca, a otvorili smo radove i na delu od Adrana do Mrčajevaca. Svima je već jasno da je Srbija najveće gradilište u ovom delu Evrope. Mi danas praktično nemamo nezaposlenog građevinskog radnika, svako može da nađe posao na jednom od 80.000 gradilišta, koliko ih sada ima aktivnih u Srbiji - rekao je Momirović.
Ministar je zajedno sa direktorom Koridora Srbije, Aleksandrom Antićem, obišao radove na mostu preko Južne Morave koji se nalazi na deonici auto-puta od Pojata do Kruševca, u sklopu Moravskog koridora.
Momirović je istakao da je ponosan na sve što je do sada urađeno i zahvalio se radnicima i predstavnicima kompanije "Behtel Enka", ljudima iz nadzora, kao i timu Koridora Srbije na čelu sa direktorom Antićem. Na ovoj trasi gravitira oko pola miliona ljudi, a Momirović je dodao da će ovaj auto-put omogućiti da se uradi nešto o čemu se nekada samo sanjalo - da se spoje Zapadna Srbija sa regionom centralne Srbije i Kruševac sa Čačkom.
- U ovom trenutku, bez ikakve dileme, Moravski koridor je najveće gradilište u Srbiji. Juče je ovde bilo angažovano 2.265 radnika, sa 885 jedinica mehanizacije. U potpunosti je otvorena trasa u delu od Pojata do Kruševca, gde radimo na 77 različitih gradilišta. Najznačajnije je 10 mostova i 3 nadvožnjaka - kazao je direktor Koridora Srbije, Aleksandar Antić.
Moravski koridor je od izuzetnog značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji.
Video: Vučić: U dve faze uloženo 112 miliona evra
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
U pravu ste
Nema,svi otisli preko!
Podelite komentar
DDF
Gde god se prodje pored gradilista moze se videti 3-4 ili 4-5 radnika i masine koje stoje u mesto,bez para i materijala niko i ne zeli da radi i gradi..😉
Podelite komentar
Hehe
Naravno da nema kad svu pobegli, nemozes da nadjes nikoga da ti odrati nesto.
Podelite komentar