"Srbija je najveće gradilište u ovom delu Evrope. Nemamo nijednog nezaposlenog građevinskog radnika"

  • 11
mgsi Foto: MGSI, Đorđe Krstić

- U ovom trenutku, od 1.200 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica koje gradimo i projektujemo, najintenzivniji radovi se izvode na Moravskom koridoru gde svaki dan imamo preko 2.000 radnika - izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović, tokom obilaska radova na mostu preko Južne Morave na trasi Moravskog koridora.

- Na Moravskom koridoru polako ulazimo u završnu zonu radova od Pojata do Kruševca, a otvorili smo radove i na delu od Adrana do Mrčajevaca. Svima je već jasno da je Srbija najveće gradilište u ovom delu Evrope. Mi danas praktično nemamo nezaposlenog građevinskog radnika, svako može da nađe posao na jednom od 80.000 gradilišta, koliko ih sada ima aktivnih u Srbiji - rekao je Momirović.

Ministar je zajedno sa direktorom Koridora Srbije, Aleksandrom Antićem, obišao radove na mostu preko Južne Morave koji se nalazi na deonici auto-puta od Pojata do Kruševca, u sklopu Moravskog koridora.

Momirović je istakao da je ponosan na sve što je do sada urađeno i zahvalio se radnicima i predstavnicima kompanije "Behtel Enka", ljudima iz nadzora, kao i timu Koridora Srbije na čelu sa direktorom Antićem. Na ovoj trasi gravitira oko pola miliona ljudi, a Momirović je dodao da će ovaj auto-put omogućiti da se uradi nešto o čemu se nekada samo sanjalo - da se spoje Zapadna Srbija sa regionom centralne Srbije i Kruševac sa Čačkom.

- U ovom trenutku, bez ikakve dileme, Moravski koridor je najveće gradilište u Srbiji. Juče je ovde bilo angažovano 2.265 radnika, sa 885 jedinica mehanizacije. U potpunosti je otvorena trasa u delu od Pojata do Kruševca, gde radimo na 77 različitih gradilišta. Najznačajnije je 10 mostova i 3 nadvožnjaka - kazao je direktor Koridora Srbije, Aleksandar Antić.

Moravski koridor je od izuzetnog značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji.

Video: Vučić: U dve faze uloženo 112 miliona evra

(Telegraf Biznis)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • U pravu ste

    7. septembar 2021 | 14:33

    Nema,svi otisli preko!

  • DDF

    7. septembar 2021 | 15:02

    Gde god se prodje pored gradilista moze se videti 3-4 ili 4-5 radnika i masine koje stoje u mesto,bez para i materijala niko i ne zeli da radi i gradi..😉

  • Hehe

    7. septembar 2021 | 15:01

    Naravno da nema kad svu pobegli, nemozes da nadjes nikoga da ti odrati nesto.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>