Dan železničara Srbije: "Oformićemo najmoderniji centar za obuku mašinovođa"
![Železnica, voz Železnica, voz](https://xdn.tf.rs/2021/09/03/tan2021-9-395753490-460x0.jpg)
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović, uputio je čestitke povodom Dana železničara Srbije, koji se obeležava 15. septembra.
- Svim radnicima u železnici - onima koji počinju svoje karijere, a posebno onima koji završavaju svoj radni vek, želim da se zahvalim za to što su i u najtežim vremenima za železnice u Srbiji, kada je ovaj sistem bio poptuno zanemaren, a ta vremena su sada iza nas, uložili trud i nisu izgubili veru da srpske železnice mogu da postanu broj jedan u ovom delu Evrope. Hvala vam na tome i neka vam je sa srećom vaš dan – Dan železničara u Srbiji - izjavio je Momirović.
Dodao je da je "2021. proglašena evropskom godinom železnice i da je ova godina za srpske železnice izuzetno važna jer će u njoj biti završen najrevolucionarniji železnički projekat u srpskoj istoriji - brza pruga od Beograda od Novog Sada, gde će najmoderniji vozovi saobraćati brzinama od 200 km/č".
Ministar kaže i da je za Srbiju svaka naredna godina, godina železnica, jer, kako dalje navodi, "ulaganjem u obrazovanje, razmišljamo o budućnosti našeg školstva i naše železnice u narednih 50 godina".
- Izdvojićemo znatna finansijska sredstva za povećanje kvaliteta nastave i uvođenja dualnog obrazovanja, kako bi mladi železničari što spremniji stupali na radna mesta. U Beogradu ćemo oformiti Regionalni železnički trening centar sa najmodernijim simulatorima za obuku mašinovođa, koji će pratiti unapređeni obrazovni profili u skladu sa budućim potrebama železnice u Srbiji. Biće ovo regionalni centar gde će se edukovati najbolji inženjeri u regionu - rekao je Momirović i podvukao da velike investicije u modernu železnicu moraju da prate i investicije u obrazovanje budućih železničkih kadrova i edukaciju zaposlenih.
Video: Ciprijani: Uvek je dobro širiti se na mesta koja volite
(Telegraf Biznis)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mučenik
KUDA IDE NAŠA ŽELEZNICA? Voz "Soko" je zadovoljio znatiželjnost vođećih poličara i putnika koji ga koriste. Za ostale i raspadnute pruge i vozova malo ih briga zaobilazi, kao kiša oko Kragujevca. Voz na liniji Niš-Bor (130 km) putuje pet sati u jednom pravcu, sporiji je od vozova iz 19. veka. Putnički vioz na liniji Majdanpek-Kučevo ne saobraća godinama. Železnička stanica u Boru je ruinirana, proterano je osoblje, a stanica je pretvorena u WC bez šolje, vode i čučavce i prostor pun sa svakojakim otpadom. To je sramota za Srpsku železnicu i za grad bakra, srebra i zlata. Ovo se događa u 21. veku u zemlji Srbiji, žalosno i sramno. Valjda će se nadležni sete da i ove anomalije srede, u suprotnom neka im služi na čast i obraz, ukoliko ga imaju.
Podelite komentar