Dva najveća modna giganta, slične cene, ista tržišta: Jedan briljira, drugom pada prodaja
Švedski div će 30. septembra objaviti svoj kompletni izveštaj o zaradi u trećem kvartalu
Prodaja u maloprodajnom modnom lancu H&M porasla je manje od očekivanog, tokom poslednja tri meseca do kraja avgusta, zadržavajući se ispod nivoa na kom je bila pre pandemije.
Razlog?
Ograničenja su i u 2021. nastavila da "drže" kupce podalje od fizičkih prodavnica. Švedska grupa je saopštila danas da je prodaja porasla 9% u odnosu na godinu dana ranije, na 55,6 milijardi švedskih kruna ili 6,46 milijardi dolara.
Analitičari koje je anketirao Refinitiv prosečno predviđaju rast neto prodaje od 14%. Neto prodaja drugog najvećeg svetskog modnog trgovca pala je za 11 odsto, u odnosu na isti kvartal 2019. godine, kada je iznosila 62,6 milijardi kruna.
H&M, čije su akcije rano jutros pale 3%, rekao je da je "pandemija nastavila da pogađa prodaju, uz značajne razlike među tržištima". Zaključavanja i ograničenja i dalje ometaju razvoj, posebno u Aziji.
Međutim, kako su ograničenja negde ublažena, tako je i prodaja u fizičkim objektima porasla na mnogim tržištima, dok je prodaja na mreži standardno nastavila da raste, prenosi Rojters.
Po ovome zaključujemo da se oscilacije po pitanju prodaje i zarade i dalje kreću u odnosu na pandemijsko stanje. Oporavak H&M-a zaostao je za liderom na tržištu, a to je Inditex (vlasnik Zare), koji je takođe danas prijavio rast prodaje od maja do jula za 7% u odnosu na isti period 2019. godine.
Švedski div će 30. septembra objaviti svoj kompletni izveštaj o zaradi u trećem kvartalu.
Video: Ugostitelji izdržali pandemiju zahvaljujući ovom rešenju: Partner koji nam je pomogao da opstanemo
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.