• 15
 ≫ 

Dešava se i dan danas na Balkanu: Kupio mobilni preko interneta, u paketu mu stigla cigla

 ≫ 

Trgovina preko društvenih mreža uglavnom odvija – na poverenje

  • 15
muskarac krisom fotografiše mobilnim telefonom, mobilni telefon, voajer manijak Foto: Shutterstock

Muškarac iz Osijeka je preko društvenih mreža kupio mobilni telefon od 1.500 kuna, ali kad je paket stigao poštom, u njemu se nalazila samo cigla, piše Glas Slavonije.

Smatram se prilično internetski pismenim. Na pametnom telefonu i laptopu po nekoliko sam sati dnevno i poslednjih sam godina najmanje 50 puta kupovao, ali i prodavao stvari dogovorom preko društvenih mreža. Bilo je tu raznih mobilnih, delova za kola, tehničke robe od nekoliko hiljada kuna. Sve je funkcionisalo dobro do marta, kada sam nekoliko puta sam sebi naglas rekao – koji si ti kreten i budaletina. Veselo sam otvorio paket koji mi je stigao, no umesto telefona koji sam platio 1.500 kuna ugledao sam ciglu“, rekao je za Glas Slavonije 52-godišnjak iz osječke Retfale.

Svu svoju pažnju potom je usmerio prema komunikaciji s „prodavacem“, no profil na društvenoj mreži preko kojeg su komunicirali bio je zatvoren.

Osoba s kojom je dogovorio kupovinu, kako mu je rekla, bila je s područja Samobora, a paket je stigao iz Stobreča pokraj Splita. Policiju nije zvao.

Naručio deo za kompjuter, stigao mu miš na navijanje

Drugom prilikom šteta nije bila toliko velika, naručio je za 80 kuna deo za kompjuter, a stigao mu je, takođe u paketu – plastični miš na navijanje.

“Svestan sam da je krivica isključivo moja jer se trgovina preko društvenih mreža uglavnom odvija – na poverenje. Druga greška bila je što smo informacije izmenjivali porukama, a ne direktnim telefonskim pozivom, iako ni to nije sigurno. Hteo bih ovim putem upozoriti ljude da budu oprezni prilikom kupovine preko društvenih mreža, kao i da vrednije stvari, osim ako dobro ne poznaju osobu, kupuju isključivo preko specijaliziranih internetskih stranica”, rekao je on.

Ciglu i miša na navijanje ostavio je kao suvenire u kafiću, ciglu je ukrasio rečju “budaletina”, a na miša je dopisao “kreten”.

Kaže kako se svi dobro nasmeju kada to ugledaju na polici iza šanka. Zbog paketa od marta opravdano od prijatelja dobija nadimak Cigla.

Video: Naručio majicu, dobio haljinu: Ovo su najveći horori onlajn kupovine

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Soko

    28. septembar 2021 | 10:11

    Savetujem svakome da prodaje putem interneta al' nikom ne predlažem da kupuje na taj način.Tad sigurno neće biti prevara.Inače kompjuterska tehnologija je najveća podvala čovečanstvu.Internet je baza za stvaranje svih gadosti koje sve više širi zaraze u narod.Ne družimo se, ne posećujemo , svađamo a kad se sretnemo potičemo se.Internet je ubio pravu ljubav među ljudima.Postajemo zombiji.

  • Realnost

    28. septembar 2021 | 10:03

    A sta je tu cudno kada od rodjenja malo ko ima sta, i vecina gleda samo na prevaru da zaradi, jer je odrastao bez skole u nemastini. Ekonomija je takva da smo okruzeni prevarama na svakoj strani.

  • Brako

    28. septembar 2021 | 09:56

    Evo, trgujem preko neta vec nekoliko godina, preko 10 i vise, limundo, kupindo, kupujem prodajem, ebay, ali express i slično, i meni zaista nije jasno gde ljudi nadju takve prodavce koji im šalju te gluposti. Meni se tako nesto nije nikad desilo. Čoveče, bar na ovakvim sajtovima svi imaju ocene, procitas iskustva kupaca, informises se dva minuta pre pozivanja ili kontaktiranja, i prolazis dobro, bar ja nisam imao problema do sad. Sa ovakvim tekstovima imam osecaj kao da zele da ljude odbiju od trgovine preko interneta, a to je nesto sto je budućnost

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>