≫ 

10 stvari koje svi radimo u prodavnici, a užasno nerviraju: Radnici supermarketa otkrili šta im najviše smeta

 ≫ 

Sve što ostavite za sobom, oni moraju da pospreme i poprave

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Belfagor
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Samo JA

    10. oktobar 2021 | 08:59

    Ko nije jeo trgovacki hleb,taj bolje da ne komentarise.Ima kulturnih potrosaca,ljubaznih...ali vise ima onih bahataih i jako bezobraznih.To se pokazalo za vreme vanrednog stanja.Ponizavajuci ton,pucketanje prstima, ,,alo jel neko radi ovde,,dok u hodu prilazi nekom odeljenju,hleb prevrcu kupci,bas moraju svaki hleb da pipnu??? I trgovci su samo ljudi( ili mozda nisu)?!Moraju svaciju frustraciju,komplekse i sl..da istrpe na svom radnom mestu,svaki dan 8h?! Pa dragi potrosaci(i ja sam potrosac),budi te samo malo ljubazni...

  • Kasir broj 1

    10. oktobar 2021 | 08:38

    Mene nervira kada mi dođu u 7 ujutro sa 1.000 ili 2.000 din. za nešto što košta 100 din. Moj depozit iznosi 3.000. Tako da vratim kusur 2-3x i kasa mi ostaje prazna. Onda trčim naokolo da usitnim pare. Nervira me kad očekuju da im pakujem robu, jer to zaista nije moj posao, a ako im pakujem - onda im se ne sviđa kako sam spakovao. Nervira me što "iz principa" hoće da im stvorim dinar i kad ga nemam, a kada ja njima vratim 3 din. ili im oprostim nekoliko dinara - to ni ne primete. Nervira me kada mi prebacuju za naplaćenu kesu, kao da meni to ide u džep, ili kada ostave 2 din. pa kažu "popij kafu", jer opet, to ne ide meni u džep. Ako je neka cene neispavna, to je histerija, umesto da se kulturno obrate da rešimo problem, jer to je najmanje greška kasira. Kasiri su, generalno, krivi za sve u radnji. A rade bukvalno sve: prijem robe, izlaganje robe, naplaćivanje robe, promena cena, gledanje rokova, sniženja pred istek, higijena, i još svašta nešto usput. A plata minimalac, uglavnom. Svi glume gospodu kad uđu u prodavnicu i tretiraju kasire kao sluge. Verovatno tako leče frustracije iz kuće ili s posla. Zaista žalosno.

  • Aca

    09. oktobar 2021 | 22:48

    Jel pogledaju trgovci kako su "čiste korpe" ako nije njhovo neka napomenu onima koji su za to zaduženi, ako ima takvuh ? Fine mušterije šutiraju po prljavom patosu korpe onda takve stavljaju na kasu pa jednu u drugu i posle u njih hleb i ostale namirnice, trgovci ne reaguju. Gde je na ulazu sredstvo za dezinfekciju ruku, korpe idu iz ruke u ruku. O cenama da ne govorim veliki broj artikala nema cenu dok ne doneseš na kasu neznaš cenu. Ja kupujem najčeše u Amanu kao najbližoj prodavnici.