• 1

Da li ćemo se uskoro oprostiti od kupovine kakvu poznajemo?

Supermarketi mogu na odmor - dobar dan onlajn platformama za kućnu dostavu

  • 1
Wolt Foto: Wolt/Promo

Mnogi od nas uživaju u tradicionalnom odlasku na pijacu ili u supermarket, ali imajući u vidu trendove koji su sve prisutniji u svetu, ali i kod nas, ovakav vid kupovine bi u budućnosti mogao da doživi transformaciju. Naime, koncept redovnog odlaska u velike supermarkete i kupovinu namirnica na licu mesta u naglom je padu na globalnom nivou. Mnoge svetske maloprodajne kompanije čak više ni nemaju svoje maloprodajne prostore, već svoju robu drže u skladištu, odakle je direktno pakuju i isporučuju potrošaču.

Pandemija koronavirusa umnogome je doprinela ovom trendu, imajući u vidu da su mnogi ljudi razvili strah od odlaska u supermarkete, prodavnice, pijace, restorane itd. Pored toga, mnogi prodajni objekti od početka pandemije nisu radili u uslovima na kakve su navikli, a tu su i finansijski gubici koji su mnoge naterali da promene način poslovanja.

Prema najnovijim istraživanjima očekuje se da će 90% kupaca koji su tokom pandemije prešli na online kupovinu namirnica nastaviti sa time i nakon završetka pandemije. Nakon što se ukinu drastičnije mere, samo 7% online kupaca namirnica reklo je da će se vratiti na klasičan/fizički odlazak u kupovinu.

Pored želje da zaštite svoje voljene i sebe od nepotrebnog izlaganja riziku prilikom odlaska u prodavnicu tokom još uvek aktuelne pandemije, potrošači su uvideli da prilikom online kupovine izbegavaju potragu za parkingom, kao i čekanje u redovima na kasi, zatim štede ogromne količine vremena i uživaju u kupovini iz udobnosti svog doma. Pored uštede vremena, potrošači ističu da i ušteda novca predstavlja važan benefit online kupovine u odnosu na tradicionalnu, jer se štedi i novac za npr. prevoz.

Jedna od najistaknutijih platformi za online dostavu je "Wolt", koji predstavlja jednu od vodećih IT kompanija u oblasti last mile delivery usluge, i trenutno zapošljava više od 4.000 ljudi u 23 zemlje širom sveta. Fokus kompanije nije više samo na brzoj, tačnoj i transparentnoj dostavi restoranske hrane, već se portfolio proširio i na ostale segmente, kao što su dostave iz marketa, drogerija, prodavnica zdrave hrane, cvećara i slično.

Da li ste i vi deo revolucije i sve ređe odlazite u nabavku lično, a sve više se oslanjate na onlajn platforme za kućnu dostavu?

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>