Direktor Beogradskih elektrana u ulozi operatera: Javljao se građanima na reklamacije
Rade Basta, direktor JКP „Beogradske elektrane“, danas 13. oktobra, na veliko iznenađenje korisnika, javljao se na pozive građana koji prijavljuju reklamacije Dispečerskom centru. U ovoj akciji direktoru Basti pridružilo se i pet izvršnih direktora.
Oni su sa Beograđanima razgovarali o razlozima javljanja, o zadovoljstvu uslugama koje preduzeće pruža, kao i o njihovom mišljenju o mogućnostima unapređenja poslovanja. Ovom prilikom direktori su i prijavljivali reklamacije korisnika i upućivali naloge ekipama na terenu kako bi eventualni nedostaci bili otklonjeni u što kraćem roku.
- Ovu ideju sam planirao da sprovedem u delo na zvaničnom početku grejne sezone, ali zbog pritiska javnosti to činim sada, dok još traju tople probe. Želeo sam da se uverim da svi korisnici koji imaju bilo kakav problem u vezi sa grejanjem, mogu uvek da dobiju operatere i da prijave reklamaciju. Naši korisnici moraju da znaju da smo moj tim i ja, kao i svi zaposleni u preduzeću servis građana, da imamo zajedničke interese i da na ovaj način osete našu brigu i pažnju, ističe Basta.
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mandic
Bravo svaka cast da je samo vise ovakvih ljudi u Srbiji.
Podelite komentar
Dr.Mr.
Pet dana zovem,odslusam uredno sekretaricu i sacekam da mi se javi operater a umesto operatera dobijem prekid veze....Sramota i bezobrazluk.Jedino su azurni i vrlo tacni kada salju racune
Podelite komentar
KKK
Ma, ko je on da trazi gradnju nuklearki u Srbiji? Postoji moratorijum na to , valjda se i narod nesto pita !!!
Podelite komentar