• 1
 ≫ 

Kako se menjaju reklame? Titl za ljude sa auditivnim smetnjama

 ≫ 

Trenutno, 50% reklama u Srbiji sadrži titlove

  • 1
Daljinski upravljač Foto: pixabay.com

Ljudima sa oštećenim sluhom čak i svakodnevne dnevne aktivnosti, poput gledanja televizije, predstavljaju izazov.

U većini slučajeva, ovo stvara ozbiljan problem kada je u pitanju jednak pristup informacijama.

Kako bi ukazali na ovaj problem i stvorili inkluzivniji svet, Procter & Gamble, kompanija u čijem porfoliju su brendovi poput Gillette, Pantene i Fairy, kreira sadržaj na način koji ga čini pristupačnim i razumljivim osobama sa smetnjama.

Počevši od jula, kompanija je uvela ispise - titlove u reklame kako bi omogućila ljudima sa različitim nivoima oštećenja sluha pristup istim informacijama koje svi ostali primaju.

Trenutno, 50% P&G reklama u Srbiji sadrži titlove.

“Želeli bismo da se zahvalimo našim partnerima, televizijskim stanicama i agencijama. Jedini način na koji ćemo uspeti da učinimo naš svet inkluzivnijim je ako sve ključne zainteresovane strane u ovoj industriji udruže snage. Naš put je tek počeo, ali smo odlučni u tome da nastavimo u našim naporima da budemo snaga rasta i snaga dobra i vodimo primerom pozivajući druge da se pridruže i deluju na isti način”, izjavila je Mariana Kordopati, direktorka marketinga i komercijale kompanije P&G za jugoistočnu Evropu.

Video: Direktor Air Monenegro za Telegraf o rezultatima nove crnogorske avio-kompanije i budućim planovima

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ja

    2. novembar 2021 | 07:40

    Kako zabraniti reklame za vreme filmova ili serija pocnes gledati,pa ubace reklamu onda i zaboravis sta si do tada gledao koliko dugo reklama bude?

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>