Garaža bi mogla biti najvrednije ulaganje: Kola "preplavila" grad, a ostavljanje ručne se odomaćilo
Garaže u Beogradu već su postale naširoko tražene, ali bi mogle postati čak jedna od najvrednijih investicija: automobila je previše, maltene nema gde "igla da padne", što na ulicama, što na parkinzima.
U nekim delovima grada jednostavno je nemoguće naći parking mesto, posebno u večernjim satima, čak i tamo gde je zona. Naime, stanari prema povoljnim uslovima mogu da obezbede mesečnu pretplatu - mada tu nije kraj agoniji.
Opet je problem naći mesto za parkiranje, te oni koji žive na Dorćolu, Crvenom krstu, Vračaru ili nekim delovima Zvezdare - već imaju praksu "vrtenja nekoliko krugova" ne bi li našli maesto.
- Živim na Bulevaru, ali auto neretko parkiram tek negde oko Vojislava Ilića, gde su parkinzi oko zgrada, jer je nekada nemoguće pronaći mesto duž celog Bulevara, oko Gradske bolnice ili Batutove - priča nam A. M.
Osim toga, nije lako doći ni do garaža za izdavanje: naime, ili su već rentirane ili dosta udaljene od nekih zgrada, što stanarima opet ne rešava problem. Na poznatom sajtu za nekretnine trenutno je oglašena samo jedna garaža u Bul. Kralja Aleksandra, i to lošeg stanja, a izdaje se za 100 evra mesečno.
Kada je reč o prodaji - nema rezultata u pretrazi.
Što se tiče Crvenog krsta i ulice Vojislava Ilića, garažno mesto u proseku košta 12.000 do 15.000 evra, zavisno od veličine; doduše, prodaje se i garaža od oko 17 kvadrata, sa ostavom, za čak 26.000 evra. Cene izdavanja su od 90 do 120 evra.
Oko Hrama Svetog Save u Beogradu definitivno je najveća jagma za garažama i parking mestima, a cene izdavanja takođe se kreću na nivou od oko 100 evra, dok garažno mesto za prodaju vredi više od 1.500 evra po kvadratu.
Cene izdavanja slične su i na Dorćolu, a trenutno nema nijednog oglasa vezanog za prodaju.
Jedna čitateljka Telegrafa, koja živi na periferiji, kaže da je parkiranje i tamo ogroman problem, iako nema zona.
- Svako parkira gde hoće, na travnatoj površini, trotoaru... Ali najgore od svega je, čini mi se, kada vam zagrade kola, ostave spuštenu ručnu, i očekuju da pomerate njihov auto ako hoćete da izađete. To je suludo! A onda sledi komentar: Pa, to je normalno, to svi rade... Bez obzira na sve, takve stvari su nedopustive. Da li se stvarno očekuje da neko gura tuđ auto, posebno ako je taj neko žena, ili je trudna, sa detetom... - kaže M. J.
Video: Gradilište Vračar, snimak sa lica mesta: Koliko su naši neimari sigurni na gradilištima?
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Veki
Posle ratova Beograd je dobio ogromnu ekspanziju. U Bg je doslo 300 hilj krajisnika 200 hil sa Kosova, 1 mil iz Bosne i to traje i dan danas, 200 hil stranaca uglavnom Kineza i Cela Srbija trbuhom za kruhom. Ako se uzme u obzir odlazak oko 300 h Beogradjana koji su istisnuti, Beograd sa prigradskim naseljima ima 4 mil stanovnika. Postojeca infrastruktura je tesna. Nema skola,vrtica, zdravstva, samo haos.
Podelite komentar
Kostas
Svi hoće u BG i NS niko neće da se skuci na selo.Za 10m2 u BG ili NS mozes kupiti kucu na selu gde god poželiš.
Podelite komentar
dani
Problem je sto nema javnih garaza, gde mozes da zakupis parking, a da nije daleko od stana, zgrade se zidaju u nedogled, a nema ni za stanare dovoljno parking mesta, na nbg takodje problem parking, ali isplatljivije je napraviti posl. prostor ili stanove nego garazu, Skoplje izgradilo gomilu garaza u centralnom delu i lepo platis parking i mesta koliko hoces….
Podelite komentar