• 2

Poznati brend za negu otvorio prvu radnju u Beogradu: "Želimo biti tamo gde su lepota i moda važne"

"KAYPRO" je u svetu lepote, pre svega, prepoznatljiv po bojama za kosu, koje već decenijama stižu do radnji i bjuti centara 63 zemlje sveta

  • 2
KAYPRO

Foto: Tanja Bažalac

U Beogradu je otvorena prodavnica italijanske kozmetike "KAYPRO concept store". Reč je o preparatima za negu "od glave do pete", a kako kažu iz kompanije, po pristupačnim cenama.

U pitanju je kompletna profesionalna oprema za kozmetičke i frizerske salone, praćena italijanskim standardom sa višedecenijskim iskustvom. Negde oko 14 časova presečena je svečana vrpca, čime je označeno otvaranje radnje, a prisutni gosti su potom mogli da razgledaju šta sve nudi "KAYPRO concept store".

Italijanski renomirani brend je ovom prilikom u našoj prestonici otvorio svoju prvu prodavnicu, u kojoj će na 340 kvadrata ponuditi svoje najbolje, od ukupno 22.000 artikala. "KAYPRO" je u svetu lepote, pre svega, prepoznatljiv po bojama za kosu, koje već decenijama stižu do radnji i bjuti centara 63 zemlje sveta.

Nije bilo dileme da peta radnja van Italije bude baš kod nas, jer kako kažu iz kompanije, "svoj brend žele tamo gde su lepota i moda važne". Osim što će u širokoj paleti proizvoda profesionalni frizeri, berberi i kozmetičari, moći da pronađu preparate izuzetnog kvaliteta, sve ostale koji brinu o svojoj lepoti ovde će dočekati lični konsultanti za negu i lepotu.

- Očekujemo da dolazak u naš "concept store" bude kao ulazak u bajku lepote gde se u relanosti ostvaruju snovi - rekao je Piergiorgio Belinghieri, predsednik kompanije "KAYPRO", i dodao da je "Beograd moderan i urban grad, a žene u Srbiji vode brigu o sebi i svom izgledu".

- Sada će im na raspolaganju biti naš savetnik koji će im pomoći da poboljšaju izgled svoje kose, ruku, lica, tela i šminke. Savetovaće dame svih generacija kako da istaknu lepotu tena, kože i očiju, ili prikriju nesavršenosti, preporučiti najbolje tretmane za lepšu i sjajniju kosu i veći volumen- objasnio je u nastavku.

Ponudom, negom, savetima, idejama, brend "pokriva" kompletnu rutinu lepote, svih "360 stepeni" - negu kose, kože, noktiju, stopala, lica, tela, ali i šminku i parfeme. Sve to i za profesionalce i za krajnje potrošače. Veliku pažnju poklanjaju i zaštiti životne sredine i trude se da njihovi proizvodi sadrže što više prirodnih sastojaka.

Proizvode ne testiraju na životinjama, izbegavaju štetne dodatke, poručuju da vole svoje potrošače i brinu o zdravlju i lepoti sveta.

Nude i obuku za profesionalce - Kay Akademiju za kosu i lepotu.

Video: Aston Martin DB5 više neće biti samo legendarni automobil: Stiže posebna serija viskija

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • DARKO 100%

    7. novembar 2021 | 09:25

    Unutrasnja lepota i energija je izvor kreativnosti spoljne ,ona je vajar spoljas jeg izgleda,kad je covek ispunjen zdevo iz iznutra njemu netrebaju nikakvi preparati za svoju lepotu,jer takvi imaju zdravo i lepo telo,zdravu kosu,zdrav osmeh ,zdrav ten,tako svi koji posezu za hemijom instant ako unutar sebe nisu izgradjeni po jusu sve je kratkog daha do sutra samo

  • Zeljko

    7. novembar 2021 | 09:34

    bizuterija i kineski nakit....to je brend..

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>