
Direct medija obeležava jubilej: Dvadeset godina gradimo tržište advertajzinga
Na putu dugom dve decenije, veliki broj klijenata je od prvih dana, pa do dan danas uz agenciju.
-Za sve ove godine smo imali puno izazova i iskušenja, kalili smo se, ali smo iz svega izlazili jači. Istovremeno smo gradili ovo tržište, pratili trendove i bili ispred vremena. Najveći razlog zbog kojeg postojimo je trud i rad, snažan i veliki tim koji je stalno ulagao u svoje znanje- izjavila je Marija Matić, Strategy & Clients Director u Direct Mediji.
Digitalno okruženje na dnevnom nivou menja svet advertajzinga, što marketinške agencije stavlja pred izazove kako oglasna poruka da stigne do potrošača i bude primećena. Medjutim, iskustvo i znanje agencija u tehnologijama i ljudima biće onaj faktor koji pravi razliku.

-U svetu danas postoji preko 25 milijardi povezanih uređaja što značajno otežava put od oglašivača do potrošača. Mi taj problem rešavamo kombinacijom umetnosti, nauke i tehnologije. Dve od pet najvećih tehnoloških kompanija na svetu je nastalo od prihoda koji ostvaruje industrija oglašavanja, a mi smo uložili veliki napor i od nedavno je vrlo slična tehnologija dostupna lokalnom tržištu, lokalnim medjima i oglašivačima. Nastavljamo da ulažemo u znanje, tehnologije i ljude- izjavio je Vladimir Aranđelović, Digital Director u Direct Mediji.
Digital sektor Direct Medije spada u najveće na tržištu. Nakon što je osnovala sektor za istraživanja, a onda i kreativni sektor, Direct Medija u svojim redovima ima i stručnjake za obradu podataka.
2001. godine kada je nastala, Direct Medija je bila prva ozbiljna medijska agencija u Srbiji i kao takva, pionir u trasiranju medijske oglašivačke industrije u regionu. Danas, kao deo United Medija grupe, posluje u 8 zemalja regiona i sa 250 zaposlenih u kancelarijama i afilijacijama, pruža sve marketinške usluge na jednom mestu.

(Telegraf.rs/PR)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.