• 0
 ≫ 

Megapopularan brend ukida mreže: "Nisu sigurno mesto. Mi podstičemo opuštanje, a ne stres"

 ≫ 

Proveo sam ceo život izbegavajući da stavljam štetne sastojke u svoje proizvode. Sada postoje ogromni dokazi da smo izloženi riziku kada koristimo društvene medije, rekao je Mark Konstantin, suosnivač kozmetičke kompanije

  • 0
Lush kozmetika

Foto: Shutterstock

Kozmetička firma "Lush" (Laš) kaže da deaktivira neke naloge na društvenim mrežama dok te platforme ne "preduzmu mere da obezbede bezbednije okruženje" za korisnike.

Kompanija je nedavno saopštila da će od petka njene Instagram, Fejsbuk, TikTok i Snepčet stranice biti ukinute. Ova politika će biti uvedena u svih 48 zemalja u kojima "Lush" posluje.

Međutim, brend će nastaviti da bude aktivan na Tviteru i Jutjubu "za sada", kako kažu, da bi izgradili bolje kanale komunikacije na drugim mestima, piše BBC. Trgovac je prethodno zatvorio nekoliko svojih naloga na društvenim mrežama u Velikoj Britaniji, ali je rekao da se "ponovo našao na kanalima, uprkos najboljim namerama".

Rečeno je i da je "Lush" odlučio da vrati "neku ograničenu upotrebu kanala koje je zatvorio", kako bi ponudio svoju uslugu korisnicima tokom blokade zbog virusa korona. "Lush" dalje navodi da su "ozbiljni efekti" društvenih medija jedva bili priznati i upoređuje ih sa situacijom kada su "klimatske promene decenijama ignorisane i omalovažavane".

Kompanija ima četiri miliona pratilaca na Instagram stranici Lush Cosmetics North America i 1,2 miliona na Fejsbuku. Inače, ovaj brend je posebno omiljen među tinejdžerima, a poznato je koliko oni vole društvene mreže i, zapravo, provode dosta vremena na njima.

- Proveo sam ceo život izbegavajući da stavljam štetne sastojke u svoje proizvode. Sada postoje ogromni dokazi da smo izloženi riziku kada koristimo društvene medije - rekao je Mark Konstantin, suosnivač i izvršni direktor" Lush"-a.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lush Cosmetics North America (@lushcosmetics)

 

Kaže kako nije voljan da "svoje kupce izlaže ovoj šteti". Brend je rekao kako se nada da će ove platforme uvesti "smernice za najbolju praksu" i da će međunarodna regulativa biti ozakonjena. "Lush" je, inače, opšte poznat po svojim velikim loptama za kupanje (bath bombs), koje služe za opuštanje i uspostavljanje blagostanja.

- Društvene platforme postale su suprotnost ovom cilju, sa algoritmima dizajniranim tako da "teraju" ljude da skroluju, što ih sprečava da se isključe i opuste - rekao je Džek Konstantin, direktor za digital i kreator proizvoda u "Lush"-u.

Video: Kako lečiti simptome i uzroke izgaranja na poslu

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>