![Naplatna rampa Preljina Naplatna rampa Preljina](https://xdn.tf.rs/2021/08/15/16290200671613215502cacak-guzve-na-auto-putu-milos-veliki-preljina-fotorina4-670x447.jpg)
"Deonica Preljina - Pakovraće gotova do kraja godine. Puteve možemo asfaltirati i na minus 25"
- Deonica od Preljine do sela Pakovraće biće završena do kraja godine, što znači da se od Nove godine više neće stvarati gužve na naplatnoj stanici u Preljini - izjavio je danas ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović.
Nakon obilaska završnih radova na tunelu Trbušani u okviru deonice Preljina-Pakovraće, Momirović je rekao i da će "Čačak od iduće godine biti oslobođen saobraćajnih gužvi".
- Prisustvujemo samoj završnici radova na deonici od Preljine do Pakovraća, danas se asfaltira leva tunelska cev, postavlja se elektro oprema i osvetljenje. Ostalo je još nekoliko manjih LOT-ova da završimo, još nekih 300 do 400 metara i očekujem da ćemo asfaltirati celu deonicu u narednih pet do sedam dana - rekao je Momirović.
Dodao je da "ni loši vremenski uslovi nisu omeli radnike da danonoćno završavaju radove na toj deonici, a kako bi građanima do Nove godine bilo omogućeno da zaobiđu gužve na Preljini".
- Uveren sam da ćemo u narednim danima osloboditi Čačak od saobraćajnih gužvi i omogućiti Čačanima da koriste svoje saobraćajnice samo za gradski saobraćaj, a da svi ljudi koji idu u tranzitu od Beograda ili Novog Sada ka Priboju, Prijepolju, Užicu, Novoj Varoši i drugim mestima da koriste ovaj auto-put - naveo je Momirović i istakao da izgradnja te deonice auto-puta nije bila jednostavna za gradnju, jer je podrazumevala i izgradnju mostova, nadvožnjaka i tunela Trbušani.
Ministar građevine je naveo i da je završetak ove obilaznice preduslov za urbanistički razvoj Čačka, kao i da će uticati na smanjenje aerozagađenja u gradu.
Upitan da li će ovi vremenski uslovi uticati na kvalitet puta, Momirović je rekao da se danas u izgradnji puteva koristi naprednija tehnologija, te da se putevi mogu asfaltirati i na minus 25.
- Ovi vremenski uslovi su bili nešto na šta smo mogli da računamo kada smo odlučili da ovo završimo do kraja godine. Mi smo mogli da se pozovemo na vremenske uslove i da kažemo da ćemo nastaviti radove krajem marta ili početkom aprila, kada temperatura pređe 15 stepeni, ali smatram da to ne bi bilo u redu prema građanima Srbije i posebno građanima zapadne Srbije koji na ovo čekaju decenijama - rekao je Momirović.
Deonica Preljine-Pakovraće duga je 11,6 kilometara, na toj deonici nalaze se tri mosta i jedan tunel.
Video: Počinje gradnja metroa u Beogradu
(Telegraf Biznis)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pedja
Dobro je nece vise biti guzve u Preljini,sad ce u Pakovracu
Podelite komentar
Bojan
Auuuu celih 11 km i plus neki metar vise,svaka cast,to je za svaku pohvalu,i naravno citava skupstina na celu sa šefom ce da dodje to da otvori.
Podelite komentar
ivan s
Može i lebac da se peče na 50 stepeni, nikakav problem.
Podelite komentar