"Poskupljenje je neizbežno": Stiže talas većih cena i za ove proizvode
Jedan od najvećih svetskih proizvođača higijenskih potrepština za široku potrošnju, švedska firma Essity, upozorava kako namerava da poveća cene proizvoda poput toalet papira i ubrusa.
Viši menadžer u kompaniji, po čijim okriljem su poznati globalni brendovi, kaže da će se "potrošači uskoro i sami uveriti u rast cena higijenskih papirnatih proizvoda".
- Da bismo nadomestili trendove troškova, moramo podići cene za ukupno gotovo 20 posto - rekao je Volker Zöller za nemački portal T-Online.
Kako je dalje naveo: "Ovo što se događa u našoj industriji u poslednjih nekoliko nedelja više nije normalno". Pre svega misli na rashode vezane za sirovine i potrošnju energije.
Ističe da su posebno skočile cene celuloze i dodaje da problemi u lancima snabdevanja i transportu - dodatno pogoršavaju poteškoće sa kojima se ova firma suočava.
Podsećamo, nema izgleda da će cene u domenu usluga transporta i logistike pasti u 2022. godini.
Zöller kaže da su se cene u oblasti logistike u nekim situacijama uvećale za čak četiri puta. "U sledećih nekoliko meseci situacija se neće poboljšati, te su poskupljenja neizbežna".
Kaže i da pregovori sa trgovcima već traju.
- Sa većinom klijenata imamo otvorene ugovore, da bismo mogli što brže da reagujemo. Ali, hitno bi trebalo da prilagodimo čak i one dugoročne - istakao je.
Video: Direktor Air Monenegro za Telegraf o rezultatima nove crnogorske avio-kompanije i budućim planovima
(Telegraf Biznis)
Video: Mali: Obezbeđeno još 12 milijardi dinara za visoko obrazovanje, smanjuju se školarine za 50%
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Hokii
Praće Švedjani zadnjice toplom vodom...
Podelite komentar
Martin
Haha iznenađenja bi bilo kad bi pojeftinilo sve dvadest posto a ne ovo klasika čik minimalna skoči sve skače 10 posto nemoj da neskoči propašće du a to se nesme dozvoliti .
Podelite komentar