"Кada kupimo Čuvarkuću, ostane nam tri puta više novca u budžetu"
Veoma je značajno što su više od 85 odsto prehrambeno - prerađivačkih proizvoda na policama svih trgovina u Srbiji domaći proizvodi
Podrška projektu Stvarano u Srbiji jednog od najvećih domaćih trgovinskih lanaca u zemlji, „Univereksporta“ veoma je značajna, jer svakog dana više 120.000 kupaca u 176 maloprodajnih radnji može da kupi proizvode sa žigom „Čuvarkuće“ i na taj način najbolje doprinese srpskoj ekonomiji, rekao je Žarko Malinović, sekretar Udruženja trgovine Privredne komore Srbije.
Malinović, koji je zajedno sa direktorkom marketinga kompanije „Univereksport“ Oliverom Ćirković u pretprazničnoj kupovini, predstavljao i birao Čuvarkuće u tržnom centru Promenada u Novom Sadu, naglasio je da kupujući proizovde sa žigom Čuvarkuća mi čuvamo našu zemlju, obezbeđujući novac i za prosvetu i za infrastrukturu i sve ostale društveno bitne oblasti.
„Кada kupimo Čuvarkuću, ostane nam tri puta više novca u budžetu, što je posebno značajno u vremenu u kojem cene sirovina rastu i bitno je smanjiti uticaj globalnih kretanja na našu ekonomiju i tržište“.
Veoma je značajno što su više od 85 odsto prehrambeno - prerađivačkih proizvoda na policama svih trgovina u Srbiji domaći proizvodi. Takođe, važan je jak most između kupaca i proizvođača, kao što je lanac „Univereksport“, jer na taj način možemo da obezbedimo jačanje srpske ekonomije.
Olivera Ćirković, direktorka marketinga kompanije Univereksport istakla je značaj projekta Čuvarkuća.
„Naravno da smo deo ovog projekta i naravno da ćemo uvek biti sastavni deo ovakvih priča, jer kao najveći domaći trgovinski lanac imamo odgovornost da na našim policama budu domaći proizvodi“, rekla je Ćirković i dodala da je Univereksport otišao korak dalje jer je to trgovinski lanac koji ima sopstvenu proizvodnju domaćih proizvoda koje plasira kroz svoju prodajnu mrežu.
Povodom predstojećih praznika, sekretar Udruženja za trgovinu Malinović, pozvao je kupce da prazničnu kupovinu iskoriste za kupovinu Čuvarkuća, proizvoda koji imaju najmanje 80 odsto vrednosti stvorene u Srbiji, što je posebno važno u periodu kada najviše trošimo i najviše kupujemo.
Domaći trgovinski lanac "Univereksport" podržao je projekat Stvarano u Srbiji Privredne komore Srbije i u svojim maloprodajnim objektima oznakom "Čuvarkuća" obeležio proizvode koji su stekli pravo na ovaj kolektivni žig kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla. U Univereksportovim prodavnicama zastupljeno je 116 Čuvarkuća i svi proizvodi su obeleženi žigom.
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.