Treća najveća kriptovaluta porasla 1300% u 2021. godini: Može li da ugrozi bitkoin?
Poređenja radi, bitkoin je porastao 65 odsto, dok je eter, drugi po veličini token, porastao 408 procenata
Ove godine, stara garda kriptovaluta izgubila je poziciju u odnosu na tokene sa većim prinosima. Istraživači predviđaju da bi se trend mogao nastaviti.
Među tri najveća digitalna tokena, po tržišnoj vrednosti, bajnens koin (Binance Coin) ili jednostavno BNB, značajno je nadmašio svoja dva veća rivala - bitkoin i eter.
Novčić, koji je izdala kripto berza Binance Holdings Ltd. - skočio je otprilike 1.300% u 2021, prema podacima kojima raspolaže Arcane Research.
Poređenja radi, bitkoin je, inače vodeći na tržištu, porastao "svega" 65 odsto, dok je eter, drugi po veličini token, porastao 408 procenata. BNB se široko koristi na Bajnensu, najvećoj svetskoj kripto berzi po obimu. On je takođe i matična valuta Binance Smart Chain-a, blokčejn platforme koja podržava pametne ugovore za upotrebu u decentralizovanim finansijama (DeFi) i drugim aplikacijama.
Kako je BSC vremenom stekao pristalice, to je pomoglo povećanju dobitaka u BNB tokenu, navodi Fortune.
Druge alternativne kovanice, ili "altkoini", ostvarile su velike dobitke u 2021. godini, zahvaljujući "eksploziji" interesovanja investitora za digitalnu imovinu i širenju kripto ekosistema.
Video: Najveći pad Fejsbuka u istoriji: Sve o apokalipsi na društvenim mrežama i koliko je para izgubljeno
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vitez Koja
Meni se čini da te ekipe veštački stvaraju potražnju i utiču na rast cene tog nečega.Tako može sve i svašta sutra da bude valuta.Napraviš nešto što samo ti imaš neki unikatni pečat ili kod, uložiš pare u marketing, onda kreneš veštački da stvaraš pomamu i potražnju.Onda dogovoriš sa nekim da to uvrsti u sredstvo plaćanja i onda ljudi krenu da kupuju tu valutu, ne bi li zaradili na preprodaji, jer cena raste.Šta ste vi pomislili posle ovog teksta?Ja sam pomislio:Kako se zove ova valuta, koliko košta, možda treba kupiti na vreme, možda će još da poraste, laka lova...Tome služe ovakvi PR tekstovi.Tako barem ja shvatam.Kao i sva trgovina, neki ćete da izgubite, a neki ćemo da zaradimo.
Podelite komentar