• 0

Kompanija dm uvodi UVEK POVOLJNE cene: "Tržištu Srbije donosimo nov koncept kupovine"

Drogerijski lanac dm drogerie markt načinio je pionirski poduhvat u maloprodajnoj industriji uvođenjem dugoročno povoljnih cena, koje će u potpunosti zameniti dosadašnju cenovnu politiku akcija

  • 0
DM UP kampanja Telegraf

Foto: DM

Novi koncept UVEK POVOLJNO stupio je na snagu početkom ove godine, s ciljem da kupcima donese korist u vidu uštede novca i vremena na dugoročnom planu.

Uvođenjem ovakvog koncepta kupovine, drogerijski lanac nastoji da na domaće tržište prenese i održive trendove i kvalitetnu praksu ostalih evropskih zemalja dm koncerna.

-Vođeni iskustvom evropskih zemalja u kojima poslujemo i pažljivim osluškivanjem domaćeg tržišta, rešili smo da u 2022. godinu uđemo s novim poduhvatom koji će oplemeniti potrošačke navike našeg društva. Koncept UVEK POVOLJNO kupcima će omogućiti kupovinu bez stresa, upoređivanja cena, čekanja i praćenja akcija, ili pak pravljenja zaliha proizvoda koji im u tom trenutku možda nisu potrebni. Ponosni smo što imamo mogućnost da našim sugrađanima ponudimo još kvalitetniji ugođaj u dm drogerijama i verujemo da ćemo ostati njihovo omiljeno mesto kupovine za sve što im je potrebno - rekla je Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.

Od sada, umesto proizvoda na dvonedeljnim i mesečnim akcijama, dm svojim kupcima nudi veliki broj artikala koje karakterišu dugoročno povoljne cene. Broj proizvoda po UVEK POVOLJNO cenama kontinuirano će se uvećavati, a njihove cene će garantovano ostati iste minimum četiri meseca. Uz to, važan parametar je i da dugoročno povoljna cena bude znatno niža od redovnih cena na tržištu.

Kompanija dm prepoznata je kao prioritetan lanac snabdevanja u našoj zemlji zbog značaja proizvoda koje ima u svom asortimanu, u prvom redu prehrambenih namirnica, organske hrane i proizvoda namenjenih građanima sa specifičnim dijetetskim potrebama. Pored toga, dm drogerije nude brojne druge proizvode koji su ključni za ispunjenje različitih potreba građana, poput asortimana za negu i ishranu beba, kao i proizvoda za održavanje lične higijene i čišćenje doma, segmenta nege i dekorativne kozmetike. Kupci u dm-u, u svim segmentima asortimana, uz svetski poznate brendove mogu da pronađu veliki broj visokokvalitetnih dm marki, kao što su Balea, alverde, dmBio, Denkmit, Dontodent, babylove i druge, a koje će od sada imati dugoročno povoljne cene.

Kao najveći drogerijski lanac u Evropi, dm kontinuirano osluškuje potrebe kupaca, postavljajući njegove želje u centar poslovanja. Na tom putu, dm će nastaviti da ispunjava svoju viziju o građenju zdravih i održivih trendova kupovine, podstičući kvalitetnije tržišno okruženje u zajednici u kojoj posluje.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Google preporuke