KFC izazvao haos: Zbog nove kampanje optužen da podstiče bacanje hrane, kupci "pomahnitali"
Poznati američki lanac restorana, KFC, optužen je da izaziva rasipanje hrane u Kini, usled nedavne zabrinutosti za sigurnost namirnica.
Gigant iz oblasti brze hrane našao se juče na udaru kineskih državnih medija i nacionalnog nadzora potrošača koji nadgleda vlada. Oni, naime, imaju problem sa novom promocijom kompanije, koja omogućava kupcima da uz obroke dobiju i besplatnu igračku (iz limitirane kolekcije), po nasumičnom izboru.
To je dovelo do toga da ljudi žure da kupe previše hrane, bez namere da je jedu, navodi se u oštroj izjavi Kineskog udruženja potrošača. KFC je nedavno predstavio svoju kampanju za proslavu 35. godine postojanja franšize u toj zemlji, gde je KFC u vlasništvu kineske kompanije iz SAD i Hongkonga "Yum China", koja takođe upravlja i lancima "Taco Bell" i "Pizza Hut", u kontinentalnom delu.
Deo kampanje su figurice za bebe, smeštene u takozvane "misteriozne kutije", koje su postale veliki trend u Kini. Kupci obično ne znaju šta je unutra, a oni koji žele da dobiju kompletan set lutkica - moraju da kupe najmanje šest obroka, navodi se u flajeru, objavljenom na zvaničnom kineskom nalogu kompanije na društvenim mrežama.
Igračke su se pokazale popularnim, prema udruženju potrošača, a neki kupci su čak platili drugima da jedu njihove obroke - samo da bi mogli da dobiju igračke. Drugi jednostavno bacaju hranu koju ne mogu da pojedu do kraja. Nekoliko ljudi je, navodi CNN, kupilo više od 100 obroka odjednom, potrošivši skoro 10.500 juana (oko 1.650 dolara) u pokušaju da sakupi kompletnu kolekciju.
Podsećamo, isti lanac, zajedno sa rivalom Mekdonaldsom sada nailazi i na ovu vrstu problemu: kompanije se mesecima bore sa poremećajima u lancima snabdevanja, pri čemu im manjka piletine i pomfrita.
Video: Mesec, nebo, zvezdice i luksuzni ugođaj, a od cene će vam se zavrteti u glavi
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.