• 0

Šumadija nova destinacija za digitalne nomade: "Topola work from home"

Promovisani su moderni habovi i prostori za rad

  • 0

Šumadija je prepoznata kao nova destinacija za digitalne nomade i region koji ima bogatu turističku ponudu, što potvrđuje i sve više „svetskih putnika“, zainteresovanih da se upoznaju sa ovom destinacijom koja nudi odlične uslove za rad i odmor.

Ovaj region predstavili su, na Svetskoj izložbi Ekspo 2020 Dubai na Paviljonu Srbije, studenti Fakulteta organizacionaih nauka (FON) iz Beograda kroz projekat Topola “Work from Home” Hub, a promocija je privukla veliki broj turističkih poslenika iz različitih država, kao i predstavnika IT sveta.

”Želeli smo da predstavimo Šumadiju i Topolu kao mesta bogate istorije i kulture ljudima koji u novim okolnostima, zbog pandemije, dosta rade od kuće ili vole da provode vreme u prirodi i iskuse nešto novo. Promovisali smo moderne habove i prostore za rad, ali i nova iskustva koja turistički potencijal ovog regiona nudi”, kaže Nikola Bunjević, potpredsednik za eksterne odnose, Case Study kluba na FON-u.

Tijana Maljković, sekretar Udruženja za turizam Privredne komore Srbije (PКS) ocenjuje da je Svetska izložba bila prilika da turistička industrija, koja ne spada u osnovne životne troškove i potrebe, već se na neki način smatra luksuzom, objasni kroz mnoge projekcije, na raznim jezicima, potrebu čoveka za saradnjom, povezivanjem i otkrivanjem novih zanimljivosti i avantura.

Podseća da su na Paviljonu Srbije i Poslovnom habu, u organizaciji PКS, predstavnici naše turističke privrede imali uspešne poslovne razgovore sa kompanijama iz više od 20 zemalja sa pet kontinenata, među kojima su Malezija, Oman, Mađarska, Zimbabve, Iran, UAE, Argentina i druge, da su srpskim privrednicima predstavljene turističke ponude egzotičnih zemalja, kao i da je potpisan Protokol o saradnji hotelskih asocijacija Balkana.

Expo, topola, šumadija Foto: PKS

Arape najviše interesuje Beograd

Takođe, razgovaralo se o mogućoj saradnji i zajedničkim projektima u promociji i organizaciji sajamskih manifestacija, zimskog i letnjeg turizma, ali i o korišćenju softvera i drugih pametnih rešenja koja mogu imati primenu u sektoru turizma i mobilnosti.

Nastup srpske privrede na Svetskoj izložbi za predstavnike naših hotela bila je mogućnost da istraže tržište i povežu se sa partnerima iz UAE i drugih zemalja.

“Turiste iz Emirata sve više interesuje Beograd kao destinacija. Turoperatori sa kojima smo razgovarali o saradnji veoma su zainteresovani za dovođenje gostiju, a posebno za organizacije tura koje bi uključile više gradova poput Beograda, Novog Sada, ali i obilazak prirodnih lepota Srbije”, kaže Roberto Stojko, generalni direktor hotela Radisson. M

Tokom bilateralnih susreta na Paviljonu Srbije predstavile su se i kompanije IT industrije sa inovativnim aplikacijama koje imaju primenu u hotelskoj i turističkoj industriji. Srpski startup Wmenu predstavio je bezkontaktnu ekološku platformu za hotele, koja gostima omogućava da putem mobilnih telefona imaju sve potrebne informacije prikazane u slikama što čini komunikaciju efikasnijom i jednostavnijom.

Video: Da li je moguće oživeti ljude iz praistorije? Srpski gejmeri i naučnici imaju odgovor

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>