
Za ovaj brend nema zime: Folksvagen znatno pao, dok oni beleže rast od 43 odsto
Usled brojnih faktora, a ponajviše zbog manjka čipova na tržištu, auto-industrija se suočila sa nezapamćenim izazovima da održi proizvodnju i ponudi nove modele.
Kako je bilo nemoguće ponuditi planirani broj novih vozila tokom 2021, tada je "došlo 5 minuta" za polovnjake. U zemlji koja je jedno od najvećih tržišta za gotovo sve što možete da zamislite - dva auto-brenda doživljavaju priličan krah.
Naime, u Kini je najviše pala prodaja velikih brendova, poput Folksvagena i Škode, dok je luksuzni brend Audi prošao znatno bolje, s padom prodaje od 3,6 posto.
Prodaja nemačke grupe je pala 14 posto u 2021, zbog problema u lancima snabdevanja i sa čipovima, izvestio je pre nekoliko dana šef kineskog ogranka te kompanije.
S druge strane, Porše je uspeo da proda osam posto više automobila, a prodaja Bentlija je skočila neverovatnih 43%, dodao je čelnik VW China, napominjući da je celo kinesko tržište poraslo četiri posto.
Ističe i da je 2021. bila "prilično teška godina", te da u 2022. žele da porastu 15 procenata.
(Telegraf Biznis)
Video: Šarlota Samelin ambasadorka Švedske u Srbiji: "Želimo da do 2045. godine imamo nultu emisiju gasova"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sascha
Sve je to ista kasa
Podelite komentar
Realista
Nije isto 3-4% kod Skode ili VW a 40% kod Poršea ili Bentlija.
Podelite komentar