Žig o kvalitetu i domaćem poreklu nosi oko 900 proizvoda: Dodeljeno još 15 novih Čuvarkuća
Pravo na žig dobijaju domaći proizvodi koji u sastavu imaju 80 odsto domaćih resursa i ispunjavaju propisane kriterijume kvaliteta, ekologije i marketinga
Žig Čuvarkuća koji potvrđuje kvalitet, stroge ekološke standarde i primenu cirkularne ekomije dobiće novih 15 domaćih proizvoda poljoprivrede i prehrambene industrije, saopštila je danas Privredna komora Srbije.
Savet za dodelu tog kolektivnog žiga dodelio ga je proizvodima kompanija "Mivaka", "Mini Pani" i "Mlekare Mihajlović".
Sekretar Udruženja za stočarstvo i preradu stočarskih proizvoda PKS, Nenad Budimović, istakao je da se Čuvarkuće ističu po kvalitetu i domaćem poreklu, te društveno odgovornom poslovanju, eko standardima i uštedom resursa kroz principe cirkularne ekonomije.
Firma "Mivaka" prepoznata je u agraru po proizvodnji kvalitetnih organskih preparata, u potpunosti zasnovanim na cirkularnoj ekonomiji, inovativnoj tehnologiji, ambalaži, načinu i rezultatima primene svojih proizvoda. Navedeno je da je specifičnost ove firme energetska efikasnost, smanjenje količina amonijaka i ugljen-dioksida, vlage vazduha, kao i regulacija temperature u proizvodnim pogonima.
Ističe se da su zbog prisustva zeolita u proizvodima mikrotoksini svedeni na minimum, te nema opasnosti širenja patogenih organizama.
- Dobijanjem prava na žig, obavezujemo se da se još više borimo na tržištu Srbije i regiona. Očekujemo da ćemo zajedno sa Čuvarkućom pobediti u toj tržišnoj utakmici - rekao je direktor kompanije, Vasilije Šćepanović.
Direktor i vlasnik kompanije "Mini Pani", Gabor Kovač, objasnio je da su se za projekat "Stvarano u Srbiji" prijavili jer stvaraju kvalitetne proizvode koji zadovoljavaju kriterijume.
- Dobijanje žiga je potvrda kvaliteta naših proizvoda i posebno nam je značajna u godini kada obeležavamo 20 godina postojanja naše kompanije i kada sumiramo rezultate i uspehe - rekao je on.
Pravo na Čuvarkuću dobila je i paprika u pavlaci paraćinske "Mlekare Mihajlović", koja svakog meseca ima produkciju od 20 tona tog proizvoda.
Komericijalni direktor te mlekare, Zoran Hadžić, ocenio je da je Čuvarkuća dodatna potvrda da je proizvod stvaran domaćim radom i od naših resursa, te da će doprineti boljoj promociji, posebno u velikim trgovinskim lancima.
Pravo na žig dobijaju domaći proizvodi koji u sastavu imaju 80 odsto domaćih resursa i ispunjavaju propisane kriterijume kvaliteta, ekologije i marketinga. Za godinu i po dana, od kada je pokrenut projekat "Stvarano u Srbiji", žig ima oko 900 domaćih proizvoda.
Video: Čadež: Preko novosadske luke roba iz Srbije i regiona u svet
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.