Čuvene M&M bombonice menjaju izgled: "Likovi moraju da prate moderan svet"
Kompanija Mars je najavila reviziju vizuelnog identiteta svog legendarnog brenda slatkiša M&M, uključujući mala prilagođavanja logotipa i likova.
Popularne bombonice dobile su moderan izgled za „dinamičniji, progresivniji svet“.
Prema Marsu, redizajn je fokusiran na stvaranje osećaja pripadnosti i zajednice, kao i na naglašavanje „ličnosti likova, a ne njihovog pola“. Mars je rekao da je odlučio da stavi dodatni naglasak u svom logotipu kako bi „demonstrirao kako brend ima za cilj da okupi ljude“.
Kompanija je saopštila da je napravila neke male promene i u cipelama koje likovi nose. Plava, smeđa i narandžasta zadržale su svoju obuću jer su to poslednje iteracije kompanije. Zelena je nosila visoke potpetice, a sada patike, dok su crvene i žute cipele prešle u modernije verzije.
„Svrha novog brenda M&M-a i osećaj pripadnosti koji namerava da stvori, odraziće se na platformama za oglašavanje, uključujući grafiku, fontove i jezik koji koristimo, glumce, reditelje i kreativce“, rekao je portparol kompanije.
Promene će biti objavljene na mreži ove nedelje i uključene u pakovanje i druge marketinške materijale ove godine.
M&M su prvi put u prodaji bile 1941. godine, a likovi su stigli na scenu 1954. Svaki od šest likova ima svoju ličnost: Crveni je sarkastičan, Žuti jednostavan, Plavi hladan, Zeleni seksi, Narandžasti neurotičan i Braon inteligentna.
Video: Sok, borovnice i gumene bombone u istoj čaši: Recept za šećernu bombu
(Telegraf Biznis)
Video: Mali: Obezbeđeno još 12 milijardi dinara za visoko obrazovanje, smanjuju se školarine za 50%
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.