U vreme kada svi prelaze na mrežu, Amazon otvara fizičku prodavnicu: Ipak, trebaće vam mobilni
Nakon što je svojim konceptom pre mnogo godina pomerio granice u oblasti prodaje, kupovine, i uopšte trgovine, Amazon sada otvara prodavnicu odeće u "fizičkom svetu".
Prva "sagrađena" radnja kompanije, pod imenom Amazon Style, nalazi se u predgrađu Los Anđelesa - Glendejl, a svoja vrata će otvoriti kasnije ove godine, objavila je kompanija u četvrtak.
Prodavaće žensku i mušku odeću, cipele i aksesoare iz kombinovanog asortimana poznatih i novih brendova, a cene će zadovoljiti širok spektar kupaca, navodi se.
- Pronaći ćete sve, od klasičnih (basic) farmerki od 10 dolara, preko dizajnerskih, pa do bezvremenskog komada od 400 dolara - rekla je za CNBC Simoina Vasen, generalna direktorka radnje.
- Želimo da budemo u skladu sa svakim budžetom i sa svakom cenom - dodala je. Navodi se i da će aktuelni objekat Amazona biti manji od prosečne robne kuće, ali opet, veoma prostran.
Novi koncept prodavnice obeležava Amazonov najnoviji eksperiment u fizičkoj maloprodaji. Kompanija je donekle krenula da ide tim putem kada je otvorila knjižaru 2015. godine, a zatim je dodatno ušla u "prostor" kupovinom vrhunske bakalnice Whole Foods za 13,7 milijardi dolara, 2017. godine.
Od tada je lansirala niz drugih formata, uključujući grab-and-go prodajna mesta, prodavnice koje nude najprodavanije artikle na mreži, pa čak i sopstveni lanac supermarketa. Amazon je godinama povećavao svoj udeo u prodaji odeće.
Prošlog marta, Vells Fargo je rekao da je Amazon prestigao Volmart kao trgovac odećom broj 1 u SAD i procenio da je Amazonova prodaja odeće i obuće u SAD porasla za približno 15% u 2020. na više od 41 milijardu dolara.
Novo iskustvo kupovine
Amazon kaže da se nada da će popraviti neke od bolnih tačaka koje se nalaze u tradicionalnim maloprodajnim objektima, kao što je kabina za presvalčenje, dok će takođe smanjiti deo nereda koji može učiniti da podovi radnji izgledaju zastrašujuće i neorganizovano.
Kupci će se u velikoj meri oslanjati na svoj pametni telefon da bi pregledali asortiman. Kada uđu u prodavnicu, videće "predmete za prikaz", koji sadrže samo jednu veličinu i boju određenog proizvoda; preostali inventar za svaki proizvod će se čuvati u zadnjem delu prodavnice.
Nakon što se prijave u Amazon aplikaciju na pametnom telefonu, oni će skenirati QR kod na artiklu da bi videli dodatne veličine, boje, ocene proizvoda i druge informacije, kao što su personalizovane preporuke za slične artikle.
Video: Evo ko su najbogatije žene na svetu
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.