• 0

Sećate se bicikla kome su serije donele loš PR, a akcije naglo pale? Sad navodno ima dve jake ponude

Amazon istražuje ponudu za Peloton i razgovara sa savetnicima o tome da li i kako da nastavi, rekao je izvor upuće u situaciju

  • 0
Peloton kućni bajs Foto: Shutterstock

Firma "Peloton Interactive Inc.", čija su akcije bile poražene tokom prošle godine, najpre je imala neprijatnu kriznu PR situaciju, vezanu sa nastavak serijala Seks i grad.

A onda, usledila je još jedna potencijalna katastrofa za imidž kompanije.

U borbi za opstanak, međutim, Peloton je privukao pažnju nekih velikih igrača, odnosno potencijalnih kupaca, uključujući giganta za e-trgovinu Amazon.

Prema upućenom izvoru, i prenošenju CNN-a, iako je proizvođač kućnih bicikala za vežbanje bori da održi rast, podstaknut pandemijom, akcije su im sada porasle 30 odsto. Kako?

Kako je američki medij juče izvestio, to se desilo u produženom trgovanju, nakon objave investitora Blackwells Capital koji je pozvao odbor kompanije da je stavi na prodaju.

Amazon istražuje ponudu za Peloton i razgovara sa savetnicima o tome da li i kako da nastavi, rekao je izvor. Peloton još nije odlučio da li će istražiti prodaju, dodaje se.

U međuvremenu, FT je kasno u petak izvestio da kompanija za sportsku opremu Najki takođe procenjuje ponudu za Peloton, citirajući ljude obaveštene o ovom pitanju, koji su rekli da su razmatranja preliminarna i da Najki nije vodio razgovore sa Pelotonom.

Kompanije nisu odmah odgovorile na zahtev Rojtersa za komentar, dok je Amazon odbio da komentariše. Pelotonova prodaja je, inače, procvetala tokom blokade uvedene zbog kovida-19, kada su mnogi kupovali opremu za vežbanje.

Ipak, nevezano za loš PR koji ih je pratio proteklih nedelja, rast podstaknut pandemijom počeo je da slabi, usled većeg broja vakcinisanih i otvaranja teretana, Osim toga, rivali su nudili konkurentne proizvode.

Peloton je u novembru nagovestio da potražnja za njegovim biciklima za vežbanje i trakama za trčanje usporava brže nego što se očekivalo, a tržišna kapitalizacija kompanije se od tada smanjila na oko 8 milijardi dolara, sa vrhunca koji je iznosio čak 52 milijarde dolara početkom 2021. godine.

Video: Šumadija je prepoznata kao nova destinacija za digitalne nomade

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>