Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Marko
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pr.Da.

    04. mart 2022 | 09:46

    Ta gospoda preko velike bare ne znaju više da naprave ni pravi avion, a o raketnom motoru zatvorenog ciklusa mogu samo da sanjaju. Sovjeti su ga napravili šezdesetih godina prošlog veka, kada većina današnjih političara i inženjera nije bila ni rođena. Danas. se ti motori prave isključivo u Energomasu.

  • SpaceX

    03. mart 2022 | 14:30

    Pa to su američki motori koji se proizvode u Rusiji zbog manje proizvodne cene.

  • Hogar

    03. mart 2022 | 13:46

    I sad ćemo, kroz međusobna preucavanja, konačno shvatiti najveću prevaru čovečanstva.