Calvin Klein u novoj kampanji ima trudnog muškarca: Koliko daleko idu brendovi danas?
Dan Majki je u zapadnom svetu obeležen 8. maja ove godine, a sam praznik je pomalo ostao u senci aktuelne kampanje brenda Calvin Klein, budući da je u fokusu trudan muškarac.
Ma kako to zvučalo, fotografije govore više od reči, a u pitanju je reklama koja je izazvala burne reakcije na društvenim mrežama i "podelila" korisnike: u setu fotografija iz kampanje transrodni muškarac, sa velikim stomak, pozira sa takođe transrodnim modelom - ženom.
U pitanju su Roberto Bete i Erika.
Ima onih koji podržavaju brend zbog ovog poteza, ali su mnogi rekli "zbogom" Calvin Klein-u, rekli da "više ne kupuju njihove stvari", da su "blokirali brend" i tome slično.
Jedan komentar je glasio: "Hvala vam što prikazujete različite vrste majčinstva".
This is called a beer belly.biological men CANNOT get pregnant. FACT!@CalvinKlein pic.twitter.com/mwKXqF5BYi— 🦊Kelly the Silver Fox🦊 (@FreedomHasWon) May 13, 2022
Kao odgovor na ove reakcije, brend je rekao da "stoji na svom putu, usmerenom ka inkluzivnostu", dodajući da "prihvataju ovu platformu kao inkluzivno okruženje sa poštovanjem individualizma i samoizražavanja".
I won’t be spending any more of my money with ‘woke’ company Calvin Klein. What do y’all think? pic.twitter.com/CupyqkBhKC— Pamela (@45Spammy) May 11, 2022
"U Calvin Klein-u tolerišemo sve osim netolerancije – svaki netolerantni komentar će biti uklonjen, a svi nalozi koji daju izjave mržnje mogu biti blokirani", rekli su iz kompanije.
Kakav je vaš stav o ovome? Pišite nam u komentarima.
Video: 8 proizvoda koji su postali pravi hit zbog rođendana sletanja na Mesec
(Telegraf Biznis)
Video: Snimak iz drona brze saobraćajnice Šabac - Loznica
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Hmm ...
Ceo svet otišao u p.m.
Podelite komentar
Siki
Ima li sta gore od ovoga
Podelite komentar
😔😔😔
Bolesno
Podelite komentar