Najbolji na okupu - šestdeset drugi put
U veseloj, opuštenoj letnjoj atmosferi u sali Dorćol Platz-a pod geslom "Gledamo širu sliku" sa mnogo dobre energije uručene su nagrade najboljima u tržišnim komunikacijama za 2021. godinu koje su punih šest meseci čekale da dođu u ruke svojih vlasnika.
Tako je UEPS posle prošlogodišnjeg probijanja leda u organizaciji događaja, sputanih koronom, i ove godine izabrao letnji termin za dodelu tradicionalnih UEPS priznanja. Odavno se nije okupio toliki broj ljudi čije su ukrštene energije dale nesvakidašnji pečat ovom događaju i potvrdile važnost misije koju Udruženje za tržišne komunikacije Srbije već 62 godine ostvaruje kroz najrazličitije forme.
Voditeljka Una Senić šarmantno je provela dobitnike i goste kroz program, a svi učesnici su nepodeljeni u čestitkama UEPS-u na organizaciji događaja.
Da se podsetimo ključnih priznanja:
UEPS-ov Grand Prix-a za 2021. godinu dobio je projekat Jednakost dolazi iz kuće, agencije Communis, rađen za klijenta Plazma, Koncern Bambi A. D
Agencija godine je Leo Burnett, a oglašivač godine A1 Srbija
Spisak svih nagrađenih može se videti su na linku.
Video zapis sa dodele može se videti ovde.
UEPS panel – marketinške strategije za krizne periode
Svečanoj dodeli prethodio je panel na temu Uticaj krize na poslovanje u kreativnoj industriji u kom su učestvovali Lea Stanković, moderator, Executive Director u agenciji Communis, dr Tamara Vlastelica, vanredni profesor na Katedri za marketing, menadžment i odnose s javnošću na Fakultetu organizacionih nauka, Zoran Golub, direktor marketinga Grand kafe, Svetlana Bunčić, direktorka odeljenja identiteta i komunikacija i članica menadžment tima UniCredit Banke, dr Nataša Krstić sa Fakulteta za medije i komunikaciju i Jovan Vujović, Group Account Manager iz agencije Direct Media. Neka od pokrenutih pitanja su između ostalih:
- Koliko smo poslovno, kadrovski, finansijski i tehnički opremljeni da odgovorimo na izazove krize?
- Da li su krize možda "pravo" vreme za inoviranje?
- Kako pozicionirati svoje brendove u godinama krize?
- Šta menjati u marketinškoj strategiji u kriznim vremenima?
- Kako privući pažnju u poplavi informacija i reklamnog sadržaja?
- Zašto su ponekad zvanični statistički podaci opasna zamka?
- Da li fakulteti, pripremaju marketinške kadrove za rad u kriznom okruženju?
Na panelu su pokrenute važne teme i podeljena dragocena iskustva sa kojima se industrija suočila u godinama krize, osvetljena iz ugla agencija, oglašivača ali i akademske zajednice. Svaka od teza iz ove diskusije može biti tema nekog budućeg zasebnog panela kroz koji će se tražiti optimalni modeli poslovanja u krizi koja prerasta u trajno ili bar dugoročno stanje – zaključak je učesnika panela.
Video zapis sa panela možete pogledati ovde.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.