• 3

Pre godinu dana, letom ka Beogradu u nebo se vinuo Air Montenegro

Pored regiona, nacionalni avio-prevoznik povezuje Crnu Goru i sa velikim brojem evropskih metropola

  • 3
Avion, noć Foto: Shutterstock

Nacionalna avio-kompanija proslavlja godinu od svog prvog komercijalnog leta. Na današnji dan, prošle godine, letom ka Beogradu u nebo se vinuo Air Montenegro.

Neumoran rad, istrajnost i posvećenost svih zaposlenih, kako navode iz kompanije, razlozi su zašto je Air Montenegro, samo nakon godinu postojanja, prvi izbor domaćih i stranih putnika sa preko 10 različitih destinacija.

“Ovo je prilika je da se osvrnemo na sve ono što je postignuto za veoma kratko vrijeme, ali i da prepoznamo nove prilike i izazove. Iako je kompanija osnovana usred pandemije koronavirusa i u jako izazovnom periodu za globalno tržište, upornošću, znanjem i inovativnošću uspjeli smo da se pozicioniramo na evropskoj avio- mapi.

Air Montenegro, nakon samo godinu dana broji duplo više destinacija i organizuje veliki broj čarter letova tokom cele godine, što čini veoma važan segment u promociji i međunarodnoj afirmaciji Crne Gore, ali i neizostavno doprinosi turističkoj sezoni. Svakog dana smo na usluzi putnicima, kako bi što efikasnije i udobnije stigli do svog odredišta. Drago nam je što to prepoznaju i zbog čega nam iznova ukazuju povjerenje. To je ono što nas motiviše da i dalje budemo na visini zadatka”, rekla je vršiteljka dužnosti izvršne direktorice Dragana Frantov Nikolić.

Fokus kompanije prilikom osnivanja bio je na regionalnom tržištu i boljoj povezanošću sa regionom. Otvaranjem linije Tivat - Banja Luka, uz tradicionalno dobru popunjenost na letovima ka Beogradu, taj cilj je ostvaren, a očekivanja opravdana. Potvrdu dobre poslovne odluke, kako objašnjavaju iz kompanije, dokazuje činjenica da će ove sezone, zbog velikog interesovanja, avioni Air Montenegra letjeti tri puta sedmično za Banja Luku, umjesto dva, koliko je bilo prošle sezone.

Pored regiona, nacionalni avio-prevoznik povezuje Crnu Goru i sa velikim brojem evropskih metropola. Cirih, Frankfurt, Istanbul, Kopenhagen, Lion, Ljubljana, Nant, Pariz, Prag samo su neke od destinacija do kojih stižu avioni nacionalnog avio-prevoznika. Svakodnevni letovi iz Tivta i uvođenje linije iz Podgorice, ka Istanbulu kao jednom od njavažnijih vazduhoplovnih hub-ova, imaće, bez sumnje, veliki doprinos za dolazak većeg broja turista u Crnu Goru.

„Povećanje broja destinacija i razvoj poslovanja ciljevi su kojima će Air Montenegro biti i u budućnosti posvećen. Tačnost, preciznost, bezbjednost i efikasnost i dalje će ostati vrednosti kojima će se svi zaposleni rukovoditi“, poručila je vršiteljka dužnosti izvršne direktorice Dragana Frantov Nikolić.

Svoj prvi rođendan kompanija je obilježila i simboličnim poklonom za putnike koji su dobili „mapu grebalicu“ sa željom da obiđu što više destinacija uz Air Montenegro.

(Telegraf Biznis)

Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>