• 0

Kakva je budućnost kozmetike koju pokreće tehnologija

U takozvanoj, “On-chain” lepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama

  • 0
Kozmetika, L’Oréal Foto: L’Oréal

Na najvećoj evropskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology, L’Oréal je predstavioaviti svoju viziju budućnosti lepote.

Svojim najnovijim tehnološkim rešenjima, lider industrije vodi nas kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma lepote, u kojem brendovi L’Oréal portfolija predvode nova, impresivna iskustva nege i lepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.

U Web 2.0 eri, kompanija je predvodila unapređenja u dijagnostici kože, tele konsultacijama i virtuelnim probama proizvoda. Sada postavljaju temelje za Web 3.0 iskustva lepote, za nove generacije korisnika. U takozvanoj, “On-chain” lepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije lepote.

„U L’Oréal-u verujemo da lepota počiva na spajanju nauke i tehnologije i da će ove moćne sile oblikovati budućnost industrije“, kaže Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal-u. „Kombinujući naše više od veka dugo naučno znanje sa najsavremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, menjamo i pojačavamo iskustva lepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača širom sveta.

Ovo su najvažnije promene:

- Odabir parfema uz pomoć slušalica

- Veštačka inteligencija za savršenu nijansu ruža

- Tehnološki salon budućnosti

- Maloprodaja (Lepota na dohvat ruke)

- Virtuelna dermatološka negaSkinCeuticals Pro 1:1

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>